det er fredag og fortsatt kaldt på utekontoret

 

Utekontor! (kaldt der om dagen – hvis du lurte)..

 

Hjemmekontor – dette er den nye normalen! Går seg kanskje til…Men en ting jeg tenker på! Har salget av joggebukser gått i taket??? Samtidig som BH-salget har gått helt i kjelleren…Hvem gidder å sitte med det stramme greiene på seg lissom når man sitter i stua eller på hytta! Deilig å slippe ting og tang fri………..Kanskje blitt motsatt, at man går ut av joggebuksa når klokka nærmer jeg 1500/1600 – pynter seg til gubben kommer hjem fra tømmerhogst! Ikke vet jeg, har verken det ene eller andre jeg! Bare en liten fredagstanke sånn før vi tar helg! 

 

Tror rett og slett jeg skal hekle litt nå..Gått en tur og blir en tur til senere i dag! Men du deilig med fredag altså…DIGG ❤️ 

 

 

Min form for rengjøring er å feie over rommet med blikket..

 

13 kommentarer
    1. Hihi, tror ikke no på at det er din form for rengjøring…. det ligner mer på min,….! 🙂 Så for meg hjemmekontor antrekket her nå altså – kanskje bra at jeg er på kontoret hver dag! Utekontor er møe kaldt nå – det er iallfall helt sikkert! Klem og gooood fredag! 🙂

    2. Det var da en frimodig og vakker tanke 😀 Fredagen er nå mer eller mindre forsvunnet inn i lørdagen 😀 Så da får jeg ønske en nydelig lørdag 🙂

    3. Så var det helg ja -)

      Hjemmekontor kan nk by på morsomme situasjoner for mange… de blir så vant til å gå i lite klær at de ikke tenker over det, og vipps sitter de i et møte og kanskje….. ja kanskje mangler noen klær heheheheh

      Lag deg en fin dag!

      1. Hehe, og plutselig er man med i et digitalt møte og ja…..Ting skjer!
        Man sitter ikke akkurat i dress og slips på et hjemmekontor! Klem og fin dag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg