det er en fin tid, men jeg lengter mot sommeren

 

Sommer og sol og bad. Det er deilig tid det altså. Litt hektisk. Alt skal skje på noen korte uker med sommer vi har her i Norge! Men man må utnytte tiden på en måte. Så er været greit så er det å hive seg på sykkelen for å ta et kveldsbad! 🙂 Sånn er det bare! Det må ikke glippe..For dagen etter kan det regne og blåse. Så det beste er å ta steget og hive det man har i henda og sykle så det spruter….

Roligere kvelder nå da. Litt TV, litt lesing, litt blogg, litt strikk, litt te, en liten kveldstur. Sånn går kveldene. Orker ikke fly ute så mye på kvelden. Dra til byen og sånn hele tida. Så sitter jo mye her hjemme og slapper av på en måte før man det er leggetid og så klar for ny dag på jobb! Det er flere folk å se på sommeren. Folk er ute.

Nå er folk inne i husa sine og ser serier eller noe eller spiller dataspill. Innesysler..Jeg er jo ute hver dag, men alle er ikke som meg da. Det må jeg bare lære meg! Orker du å finne på masse ting og tang hver kveld på denne årstida?  Eller er det som meg. De fleste kreftene blir borte underveis på jobben eller på reisen til jobben. Eller på butikken  eller noe…<3 

 

Ingen er blindere enn den som ikke vil se.

10 kommentarer
    1. er nok ikke uteliv på så mange på denne tiden nei,iallefall ikke her på bygda,folk er inne både på dag og kveld,jeg vil jo ut og gå,men fysioterapauten ba meg ta ergometer sykkelen mer i bruk og mindre gåing da han mener jeg har fått en beinhinnebetendelse,så nå har jeg startet dagen med en sykkeløkt og den tenker jeg blir gjenntatt et par ganger til i løpet av dagen :=)ha en fin dag da

      1. Da må du ta det pent ja. Du får tråkke på på den sykkelen og late som du sykler i skog mark 🙂 Stille og rolig her også. Folk er inne for det meste! Fin dag videre..

    2. Jeg er også ute hver eneste dag, uansett ver og vind 😀 Folk er så ulike……….. noen liker ikke vinteren i det hele tatt 🙂
      Jeg liker vinteren med alt som hører med, og er heldigvis ikke vær-sjuk!

      Ønsker deg en fin fin torsdag!
      klem

    3. Det er en tid til alt heter det jo. Jeg liker meg hjemme og i ro på denne tiden av året. Mine turer går jeg da og så er det så godt å komme inn til litt tv-titting og strikketøy! Men det skal bli fint med vårlig lys og litt varme i solveggen! Klemsiklem 🙂

    4. Lengter til vår og sommer jeg også. Når jeg ser ut nå er det enda ikke mørkt, og det vitner om at nå går vi mot lysere tider 🙂 Tenk for ikke mange ukene sine var det mørkt ute på denne tiden 🙂

      Gleder meg til å kose meg ute på verandaen på godværsdager 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja, blir deilig å hygge seg ute på terassen. Kjenne litt sol i ansiktet og nyte lyset. Blir bra det. Se noen folk ute i gatene også! Ganske tomt overalt. Klem og fin kveld til deg.

    5. Hihi, kreftene mine er aldri i nærheten av meg lenger, føles det som….. jeg sover, spiser, jobber og går….. det er alt….. men – nå fikk jeg en etterlengta alenekveld og alenepådagtid i morra, så da kan det hende jeg får gjort litt….. gode klemmer <3

      1. Så bra du får noen timer for deg selv da…det trenger du! Kos deg masse..Kreftene forsvinner fort når kvelden kommer og man har satt seg ned. Da orker man ikke fly ut bestandig for å finne på enda noe mer! Da må man hvile! :)Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg