Det er deilig å gå tur – og noen ganger er det helt magisk på kveldstur

 

Her er noen grunner til å legge turen til mørket!

 

 

Blir litt stemning på kveldsturen! 

 

 

Magisk lys bak der!

 

 

Dette gjør turen 10 poeng synes jeg da!

 

 

Det mørkner, men dere det er alltid et lys der ute et sted <3 

 

Da ble det kveldstur og det var friskt og deilig. Litt minusgrader – men det var bare deilig å kjenne litt frost i kinnene. Kalde klare dager og kvelder! Deilig å komme seg ut på tur. Etterpå lage meg noe mat her hjemme! Slappe av litt. Det er jo fredag og kveld i heimen <3 Så da er det kost å tenne litt lys og pusle med litt hobbystæsj! 

 

Å motstå en fristelse vil ofte si å utsette den til alle øyenvitner er vekk…God helg!

 

 

 

14 kommentarer
    1. Så vakkert med det blå og det fine lyset 🙂 Deilig med frisk luft er det også.. Her blir det å se litt tv nå..og spise rundstykker og drikke te 🙂 God helg og klem til deg <3

      1. Tusen takk, utrolig deilig med luft i ansiktet. Litt kald luft frisker opp.. Koselig å gå ute når det er mørkt. Te er deilig. Det blir det her også. God helg og klemmer…

    2. Nydelige bilder 😘flott tur på døgnet og gå tur, ja….😍😍 likte den der med fristelser på slutten….. der har du meg….😄😄😄klem

    3. så vakre bilder :=) jeg har vært i Volda i 2 dager ,kommer et lite innlegg etterhvert da :=) men har vært helt gåen om kvelden når vi har kommet hjem igjen ,merker att disse tidligmorgene det å komme seg ut døra kl 7 ikke er i min rutine lengre hi hi ,ha en fin lørdag da

      1. Tusen takk, vært litt stille på deg på blogg så skjønte du var i farta et sted. Det tar på en kropp og fyke ut den døra hver morgen! Sliter med det sjøl jeg, men har ikke noe valg!

    4. Jeg går ofte tur i kvelden, så jeg vet det er en egen stenming over det. Stjernehimmelen, lyden av sangsvanene som flyr i trygghet for natten, lys av øyne i mørket som ofte er rådyr, men også regn og vind som pisker i ansiktet under gatelysene er også fint. I dag er vi jo innhyllet av tåke og det er enda en stemning. Tror det er godt med litt variasjon. Klem til deg 🙂

      1. Ikke sant. Mørket gir en helt annen opplevelse! Elsker variasjon og tåke og frost som i dag var bare helt nydelig! God klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg