Det enkleste er ofte det beste…

 

God ettermiddag, full dag på jobb og nå gått 10 000 skritt. Så i mål. Skal kose meg resten av dagen jeg. Slappe av. Strikke, lese litt..spise litt. Blir nok ikke syltetøy i dag. Men lagde bare litt i går for å teste. Så får sette i gang i morgen tenker jeg. Plommene mine begynner å modnes. Så får lage litt syltetøy. Spiser ikke så mye jeg, av dette. Men kan jo brukes til litt av hvert. I kakefyll. Litt over osten. På youghurten. Mange muligheter. I år bruker jeg denne oppskriften. Før har jeg puttet i alt mulig rart av krydder. Nå slår jeg til med det enkle…

 

Ute er det guffent og kaldt og det øsregnet når jeg gikk tur. Men det er høst. Og jeg elsker jo høsten jeg. Men alltid en overgang!

 

 

I går var en nydelig dag her i Fredrikstad. Jeg koste meg hvert sekund. Skal forresten skrive litt om akkurat det. I dag eller morgen..

 

Prekæs som vi sier her i Fredrikstad! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg