Det blir nok for mye jobb!

 

Jeg jakter jo fortsatt på denne perfekte hytta som som jeg ser i mitt hode! Den skal være liten, være ved et vann og ha sjarm! Og prisen må ikke være at jeg må selge alle skjortene mine jeg har i skapet! Det er ikke lett… Og det hadde jo vært en drøm å lande hytta – den dagen jeg blir pensjonist! Jeg liker å ha noe å gjøre og sitte her hjemme og tvinne tommeltotter  – er ikke meg! Det er å gjøre noe! Som er greia! ….Hadde jeg jobbet for meg selv så hadde jeg bare jobbet videre! Men jeg er ikke selvstendig næringsdrivende – jeg er ansatt i et selskap eid av flere kommuner! Så da tenker jeg det er greit når man har jobbet i sånn 43 år her i livet! Pluss alle sommerjobbene…Da sier man seg fornøyd og klapper seg på skuldra! 

 

Så etter den tiden…Altså pensjonist-livet! Så får jeg jobbe med bloggen Solliv og selge hårfønere og diverse andre saker..…Ikke dårlig mål det! 

 

Når jeg er på bybesøk rundt om kring så stopper jeg alltid og leser hos meglerne…

 

En dag jeg var i Moss så jeg denne plakaten om en hytte på Larkollen, oj oj – tenkte jeg…Den må jeg se nærmere på – på Finn altså! Jeg dro ikke ut…For det var en vogn, det var ingen hytte! Men det så idyllisk ut på plakaten og Larkollen er en perle! Annonsen her: https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=359754261&ci=9 Dere skjønner helt sikkert hva jeg mener – hvis du du stikker inn og titter…nei, dette var ikke meg! Overhodet ikke….men annonsen lurte meg inn! 

 

Men er artig å titte litt på markedet da! 

 

Under her er Møllergata 37 i Oslo 

 

 

 

20 kommentarer
      1. Enig….Overhodet ikke meg, jeg er ikke der….Det er nesten slik man ser på film fra prærien..
        For høy pris for en tomt, langt ute i skauen…

        1. Fikk forresten se bildet av Møllergat 37 her, og FOR av gårde. Laget et innlegg om Solliv som sparket meg i rumpa 😀 MÅTTE bare! 😀

    1. Nei, den var ikke særlig fristende og en stiv pris! I tillegg kommer vedlikehold og diverse kommunale avgifter på de fleste hytter. Bedre da å leie hytte e.l. på en campingplass, og så er man ikke bundet til et bestemt sted. 😊

      1. Ikke sant, hele hytta, vogna eller koja eller hva man skal kalle det…Var bare rar! Merkelig annonse…Kan tro jeg ble skuffa da jeg gikk inn på nettet da jeg kom hjem..Larkollen er fint, dette var ikke fint! Men har man nok penger så kan man sikkert rive og bygge en ny skogshytte..Men det er ikke slik jeg tenker jeg skal gjøre! Kos deg med kvelden..🩷

    2. Det er mange som drømmer om en slik hytta. På bilde ser allting ok ut, men det er som regel mange skjær i sjøen før det kan bli en realitet. Det er mange som snuser og tenker fremover i tid. Ingen blir yngre og det kan fort skje ting med f.eks helsa som gjør ting litt uvant. Men lykke til – det er mye som lokker men det koster flesk. Ha en fin kveld.

      1. God kveld…Nei, du sier noe…Men det er lov å drømme! Men jeg bor bra her jeg…Men – det er noe med å følge drømmene sine! Så da blogger jeg litt om dette i ny og ne!
        Ha en fin kveld videre!

      1. Må nok det…Koie ja – der sa du det! Kan lissom ikke se noe hytteliv ut fra dette…
        Bare rart, men Larkollen er topp da..Men da er det bedre å bruke pengene på hotell-besøk der istedet.

      1. Det var voldsomt, men de prøver vel å selge stedet Larkollen…Men dette var en præriehytte eller koie…
        Ikke noe for meg! Bra du har trua… 🙂 God klem..

      1. Helt enig…Kose seg på hytta og slappe av og det bør være noe hyggelig å reise til…
        Drømmen lever videre…Dette her var ikke noe for meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg