det blir noen kroner av klikk klikk

 

God kveld igjen da…kjølig og svalt ute. Liker disse kveldene..Gått inn nå altså! Ikke dårlig samvittighet for det. Er jo ute jeg lever. Sitter inne og leser litt og drikker te. Skal ta meg en kopp til..ikke så lurt for blæra blir full. Men elsker te på kvelden! 

 

 

Så mye har jeg tjent hittil i august og så tjente jeg litt i juli. Ikke fått penger inn på konto eller sånn da. Bare en statistikk over hva jeg har tjent. Så fortsetter dette i hvertfall ut denne måneden tenker jeg! Er jo litt gøy da..Vet at de kjente klikker litt inn på det jeg legger ut og det er koselig! En dag så kanskje det kommer noen kroner inn på kontoen og da skal jeg ta et glass Champagne. Blogga snart i 3,5 år og snart tjent 500.- / Grei timepris det vel???

 

Men uansett skal ikke slite deg ut i kveld…

12 kommentarer
    1. se det ja blir litt om det kun er fordi vi klikker oss inn på innlegga dine,jeg skjønte lite av det klikksystemet,like greit :=) tenker ikke på att jeg skal tene noe på bloggen min eg,men artig att du får noe når du ønsker det :=)

      1. Takk, litt gøy å prøve synes jeg. Man når et mål! Det er det som er greia. Begynner å skjønne litt jeg nå. Hvis du vil prøve så klikk deg inn på der du skriver innlegg. Bilde av en t-shirt. Og da er det bare å prøve.

    2. Så flott at du tjener litt. Det er jo kjekke kroner det 🙂
      Så det må du jo fortsette med. Alle monner drar 🙂
      God klem i sommernatten ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg