det ble verken roser eller champagne

 

God middag! Håper du nyter både roser og champagne og sjokolade og hygge. Lite av det her hos meg. Så gikk rett og slett i skogen og plukket meg blåbærlyng. Det kan også være fint <3 Så da står de i vann og minner meg om våren. Veldig koselig. Her om dagen var jeg på Hageland og der solgte dem buketter med blåbærlyng/blåbærris og det kostet, hvis jeg ikke husker helt feil, 79,90 eller 69,60. Dyrt å kjøpe og gull å finne <3 At noen kan finne på å kjøpe det er meg en gåte, men men…Det er jo fint! Men det er finest det man finner selv i naturen da! 

 

Ønsker alle en fin kveld og ja, kos dere max <3 

 

Her skal jeg snart steke meg ei pølse eller 2..

 

Le, og alle ler med deg, snork, og du sover alene.

6 kommentarer
    1. vi feirer ikke denne dagen,men en suss fikk jeg da :=) plukket tyttebærlyng et år,den visnet aldrig og slo til slutt rot,nå har den grodd seg til i hagen min,så kanskje jeg en gang kan plukke tyttebær i blomsterbeddet mitt :=)

      1. Hyggelig det da <3 Da feiret dere kjærligheten. Det viktigste er vel hverdagen…Moro at det slo rot da. Da blir det rørte tyttebær fra hagen en dag..Ha en fin kveld videre..

    2. Så fint! 🙂 best å plukke sjøl…. men er vel ikke alle som gidder ….:-) forresten ingen roser eller noe her heller…. han er ikke sånn, og da gidder ikke jeg heller! 🙂

      1. Dere hygger dere sikkert på deres måte i naturen. Der er jo blomster <3
        Deilig å plukke med kvister man finner i naturen….klemmer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg