det ble ingen sommerferie for den dårlige hørselen i år heller

 

God formiddag…

 

Tenk om…! Den dårlige hørselen kunne tatt sommerfeie som folk flest! Men det skjer jo ikke! Nå er ferien over. Du (den dårlige hørselen) tok ikke den ferien jeg ønsket meg, men var på jobb hele tida! Hvorfor? Nei, hjelper ikke med ferie eller et lass piller! Den slapper ikke av av. Men trenerer absolutt alt! Jeg visker og visker – ta litt ferie. Slik at jeg også kan feriere i smug..Neida.. Men enden på visa er jo at jeg tar hevn! En skikkelig hevn! 

 

Det er ikke bra det jeg skriver altså. Men jeg hevnet meg. Hver dag jeg har dratt ut for å bade så har hevnen min vært søt. Høreapparatene har jeg lagt i skuffen hjemme..Syklet avgårde. Kjent vinden i håret…Og jublet….jeg er FRI! Kommet meg  til stranda. Koset meg med sjøbad og solkrem og ropt høyt! Hurra jeg lever, jeg skal bade og hygge meg og nyte synet av andre mennesker! Bare se, men ikke høre! For en følelse og det har jeg unnet meg! Glemme tid og stund og handikap og bare leve LIVET <3 

 

Det er lov er det ikke? jeg synes det…!Eller er jeg en skygge av meg selv <3

6 kommentarer
    1. Hørt dårlig hele livet, og da jeg hadde høreapparat fikk jeg skikkelig øresus som var plagsom. Jeg savner det ikke, og det er deilig uten all den støyen som er rundt oss.
      Nyt sommerdagen og bading + stillheten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg