Det ble ikke middag i dag heller

 

God kveld i heimen…Snart kveld og leggetid. Ble snitter på oss i dag, tenkte at det var litt hyggelig på en tirsdag. Bestilt fra catering altså og det var flere enn dette. Ble både lunsj og middag kan man si….💜

Holder ut en time til tenker jeg. Blir trøtt når man er i gang med jobben igjen…Stått opp tidlig hver dag jeg, men har som regel våknet av meg selv på sengekanten…

 

Men Dedicat er ikke på sengekanter, han er på kaikanten. Les det festlige og matnyttige innlegget hans her: PÅ KAIKANTEN  – denne herren og fruen er på ferie i Lofoten for ørtende gang og jeg storkoser meg med bilder på bloggen hans.. Kjenner du ham ikke så er det på høy tid å begynne denne kvelden på kaikanten.

 

GOD NATT I HUS OG HYTTER

6 kommentarer
    1. Det så helt fortreffelig ut som mat, uansett hva man kaller det 😀 Tusen takk for flotte ord og linking 🙂 Ha en nydelig natt og dag på jobben i morgen 😀

    2. Stakkars deg som er på jobb igjen. Jeg har heldigvis 1,5 uke igjen. Så godt ut med snitter da. Greit uten middag av og til synes jeg 🙂 I dag får jeg ikke logget inn på bloggen fra pc-en. Bare sier siden ikke eksisterer…Hm…merkelig, for den eksisterer og jeg kommer inn på mobilen… Ja-ja…får prøve nettbrettet etterhvert. Late som jeg er på ferie..Blogger uten pc på ferie 😀 Håper du får en fin arbeidsdag, kos deg ute med litt mat i dag kanskje? 🙂

      1. Ja, kjedelig…liten pause nå…spiser et par brødskiver ved pulten. Snitter godt! Litt luksus over det.
        Rart du ikke kom inn, du får prøve igjen….Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg