Det ble fredag – men før jeg setter meg ned så er det ut på tur

 

God ettermiddag alle sammen. Da har jeg vært på jobb og nå er jeg hjemme og skal straks ut på tur før jeg tar frem en god stol 🙂 og fredagsfølelsen. Jeg skal ikke handle eller mase ut noe mer i dag. Her er det meste i boks. Det begynner vel å dabbe av kanskje på julehandelen?  Eller er det nå folk starter! Ikke vet jeg…Jeg handler litt hele høsten jeg og lager masse gaver sjøl. Så trenger ikke styre så mye med gaveinnkøp akkurat! Og kommer det folk på døra nå med gaver så har jeg mange ting av håndarbeid jeg kan pakke inn. Pluss godis og/eller vin. Det er kjekt! <3 Ikke at jeg venter så mange altså, men vet jo aldri! 

 

Nå straks ut på tur og. Og ja, det er tåke tykk som grøt! Juleferie har ikke jeg enda. Skal på jobb på mandag også! 🙂 

 

Stikker innom etterpå igjen…Kanskje det er akkurat DEG jeg skriver om <3 

 

Fredagsklemmer <3

9 kommentarer
    1. Godt du tar det i det tempoet du syns passer aller best 😀 Det gjør vi faktisk her også, i alle fall i år. Ha en flott kveld og helg på alle måter 😀

      1. Her stresses det ikke. Det blir aldri bra. Pynter til jul på lille julaften <3 Og skal jo jobbe innimellom også. Ikke tatt meg noe fri verken før eller mellom jul og nytt år! 🙂

      1. Tusen takk…Fin fredag dette <3 Alle pakker er utlevert til rette personer her hos meg. Så det er kjekt. Litt lettelse når slikt er i boks. Klem til deg og kos deg med pakkingen 🙂

    2. å som eg savner å gå tur,sitte på baken i 14 dager er reine torturen,men jeg må holde ut iallefall til gipsen er av og en gåskinne er på :=) det blir på mandag,da skal jeg på butikken og kjøpe litt mat,pålegg frukt og grønt,har ikke handla siden føre opperasjonen ,men vi har greidd oss godt alikavel,men nå er det snart tomt hi hi ,ha en koslig kveld da

      1. Det skjønner jeg 🙂 Snart snart så kan du begynne å gå litt igjen. Og så kjekt å fylle opp litt i skapet. Mat går det jo og tomt blir det. Men der er greit å ha det litt enkelt før jul også. slik at man kan kose seg masse når jula kommer! Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg