Det ække bare Utifriluft som kosær sæ på tur

 

Søndagen ble brukt til hygge og kos! En tur hos mamma rakk jeg også! Skulle bare mangle…Det var morsdag og den eneste datteren stiller opp med blomster, boller og krem! Var sikkert noen andre der også senere…Etterpå så kjørte jeg til Havna – stedet vi eier i vår familie! Der var også min bror, svigerinne, tantebarn m/mann og baby! 

 

 

Fest på en pall! Går kjempefint altså! Jeg fikk både kakao og boller og pølser og godis! 

 

 

 

Bror min bak der!

 

 

Her er famile på isen og tantebarnet står på skøyter!

 

 

 

Ble en skikkelig tur og jeg fikk med solnedgangen fra isen. Klart jeg måtte gå tur på isen! Da jeg var hjemme her var det helt mørkt! Så fikk utnyttet dagen max i går!

Så til overskriften – UTIFRILUFT (ikke klikkbar)  Her var det masse digg på morsdagen eller 3-i -en-dagen!

 

Du finner der her: https://utifriluft.blogg.no/skautur-pa-tre-i-en-dagen.html (her kan du klikke på det blå).. Da kommer du innpå innlegget!

 

Tur = hygge – eller hva sier dere?

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg