Dessverre ingen lesehest lenger – men nå lest 12 bøker

 

God kveld, her er tv og friidrett. Jeg ble ferdig med denne serien i går. Papirslottet. En serie på 12 bøker. Flott serie. Men kommer nok ikke til å lese flere serier. Synes rett og slett det er mye fyllmasse i slike bøker. På 2 bøker har man kommet 2 eller 3 dager videre i livet til handlingen. Jeg liker nok mer handling og litt mer som skjer. Det var 

rett og slett litt enkel lesning. Skal jeg være dønn ærlig! En annen ting er at man binder seg litt. En bok og man blir litt hekta og vil jo gjerne vite slutten. Noen serier er på 80 bøker. Dyrt blir det å. Her var 12 i serien. Mer enn nok. Men kan jo låne på bibliotek. 

 

Nå blir det litt andre bøker å lese. Før leste jeg 2 bøker i uka. Men det var før Facebook og blogg. Men leser jevnt og trutt nå også, men ikke så mye og ikke så fort. 

 

Hva velger du? Blogg eller bok?

6 kommentarer
    1. Jeg har ikke lest den serien, men leser et par andre serier. Ja, det blir dyrt. Og man blir hektet. Fordelen med disse seriene er at det er en del historikk i dem, det liker jeg å lese. Og så synes jeg nå jammen det er mye action og dramatikk også. Og så på kort tid da 😉
      Men jeg liker jo å lese litt variert, så leser seriebøker innimellom andre bøker.
      Det er sant som du sier, etter blogg fikk en del av dagen, blir det litt mindre boklesing 🙂
      Fine kvelden til deg ♥

      1. Lurt å lese litt annet innimellom har gjort det jeg også. Må ha variasjon. Men fin serie å lese på stranda eller i syden. Alltid noe å lære fra bøker. Det er bra med å lese. Men prisen er stiv synes jeg. Men som sagt det finnes billige og brukte i grupper på Facebook. Og gratis på Biblio….Men ble litt hekta av Jernbanefrua i sin tid…:) Så tenkte jeg får prøve! Fin kveld til deg.

      1. Tusen takk, elsker å lese jeg. Men må ha ro i deg og tid. Ikke drive med så mye annet, men fokusere på boka. Mye å lære synes jeg. Men leser også en del fagblader. Og ukebladene til ho mor 🙂 hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg