Den fantastiske byen – noen bilder. Titt inn da vel!

 

God formiddag, ute er det regn…Egentlig litt deilig. Blir litt stresset når det er sol og sol hele tida jeg. For da må jeg være ute fra morgen til kveld. Bare skrudd sammen slik. At jeg sitter ikke inne når sola skinner. Her er fra byen i går da. Gikk en runde og tok noen bilder.

 

 

Blomster så langt øyet kan se!

 

 

 

Det er virkelig vakkert med løkblomster. Til høsten skal jeg plante mange i min egen hage <3

 

 

Ved et torv!

 

 

På gjestehavna her på Kråkerøy var det full fart 🙂 Avstand mellom båter og sanitæranlegget er stengt. Men ellers så virker det heeeeelt normalt.

 

 

Stemor er vakkert i store mengder!

 

 

I parken. Bak her er et monument som ble laget da vi gikk over til 2000. Husker vi var i byen og feiret da!

 

Håper du likte bildene og turen. Trenger ikke skrive så mye. Dere ser selv blomster og den flotte byen. FREDRIKSTAD……Stille og rolig. Folk holder seg hjemme i disse dager. Vil jo ikke bli sjuk! Men nå må vil vel snart ta byen i bruk på ordentlig igjen…Våkna med skallebank i dag og tenkte Korona…men bedre nå..Men jeg får mange ganger migrene av væromslag..Fra høytrykk til regn…

 

 

God mandag…

10 kommentarer
    1. Greit med litt regn nå ja 🙂 Flotte bilder fra byen..er så koselig med litt blomster i det “urbane”.. Fortsatt god bedring med hodevondt.. Klem <3

    2. Tusen takk, veldig flott med blomster synes jeg…Det liver opp i en litt tråkig tid…:) Hodepine er der fortsatt, men men gir seg vel..Klemmer..:)

    3. takk for en fargerik og fin tur i Fredrikstad ,ja det er jammen et syn når det er så mange løkblomster på ett sted :=) jeg har et bedd med bare pinseliljer bak ene garasjen,nå kommer dei for fullt og det blir virkelig vakkert :=) bare vi ikke får et nytt snøfall som ødelegger dem ,det har hendt det også.Jeg har skjønt det slik att campingplassene også skal være åpne men ikke sanitærannlegga ,vi får se da hvordan vår sommer blir,mulig det blir kortere turer og ikke en lang tur ,,ja for i den lille bobilen vår blir det ikke det samme å dusje og stelle seg som i en stor bobil med eget bad

      1. Tusen takk. Virkelig koselig med blomster og løkblomster er noe spesielt. Hadde mange tulipaner før jeg. Men rådyra tok dem. Til høsten skal jeg plante påske- og pinseliljer. Ja, vet ikke når dem åpner opp sanitæranleggene jeg. Så kan hende dere må ta mange korte turer i sommer. For greit med en skikkelig dusj i ny og ne…Ønsker deg en topp kveld…<3

    4. Jøss,, nesten rart at vi bor i samme landet,,,,, Her kan det fort bli over 17 mai før plena blir synlig 😀 Jaja.. vi overlever 😀 God tur mot helg 😀 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg