de små ting i livet blir større i disse tider

 

Mange tenker nå at at det er små ting som gjelder. Små øyeblikk. Nyte litt mer. Sette pris på de små ting i livet.

 

Men for meg har tur alltid vært store ting som jeg alltid prioriterer. Det er ikke noe jeg gjør når jeg ikke har noe mer å finne på eller kjeder meg.

 

Det er livet rett og slett. Være ute. Samme hvor egentlig. Det å kjenne sol i ansiktet eller vind i håret. Eller regn på nesa…! 🙂

 

 

Jeg trenger ikke kjøre langt og lenge eller 5 timer i bil for å hygge meg. Lang vei betyr ikke et bedre liv!

 

 

Her tok jeg en pause. Varmt og lunt og helt magisk i sola <3 Nydelig …

 

 

Det er vår

det spirer det gror.

Det er fredag og helg og

Norge rundt.

Koselig program! 🙂 

 

No livnar det i lundar, no lauvast det i lid, den heile skapning stundar no frem til sumars tid.

12 kommentarer
    1. det er viktig å lufte seg og særlig i disse dager da dei fleste er hjemme hele dagen,få litt frisk luft uten å gå i flokkker med andre :=)
      jeg blir inne i 14 dager,her skal det snø mer i helgen og i neste uke skal det regne mye nesten hver dag,og når jeg får tatt stingene da krysser jeg fingrane for att været er på min side

    2. Jeg må ut om dagen, må gå en tur, gjerne lang tur om været er bra. Men regn på tur setter jeg lite pris på, men en liten tur må man ut uansett. Veldig godt å komme ut etter en lang dag inne på jobb. I helgene får husarbeide være husarbeide, da er det ut som gjelder. Tror man holder seg frisk om man er ute i all slags vær, også så godt å komme inn igjen etter en litt guffen tur.

      1. Deilig å komme ut ii lufta. Koble av fra stress og mas og data og Korona…Bare være fri og kjenne at man lever….Fin dag til deg…

    3. Så fint. Vi er heldige vi som ser det store i det små. Så heldige vi er som kan gå ut i nærmiljøet og følge årstidene samme hva slags vær det er! Ha en fin lørdag! Klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg