De siste dagene har gått med på å pynte ute og inne

 

17. mai duk som jeg heklet i fjor og blomster fra Europris! 

 

 

I krukkene ved garasjen har det blitt 17. mai farger! Blomster kjøpt på Europris, veldig fine blomster der i år!

 

 

På veranda, også der Margeritter og så nelliker..Dytta opp i litt gressløk også jeg! 

 

 

 

På veranda er det stemor i en stor bolle…

 

 

Her også utenfor garasjen!

 

 

På trappa!

 

På fredag plantet jeg hos mamma og på kirkegården! Tok bilder av det også, men de har ikke kommet med fra mobilen! Så får se om jeg deler dem en annen dag! Blomster er vakkert! Og veldig koselig med rødt og hvitt og blått i krukker og urner synes jeg! 

 

🌺

 

Alle mine blomster jeg viser her er kjøpt på Europris og noen fra Rema! De jeg plantet hos mamma var fra det lokale gartneriet, hun bor 3 minutter unna verdens fineste gartneri! Så blir noen turer dit for meg også, etterhvert…

 

 

17. mai – blomster som jeg har heklet og fine bånd! Lys med flagg har jeg kjøpt på Normal! Bånd hadde jeg fra i fjor, kjøpt på Søstrene Grene!

 

Så nå nyter jeg ute og inne 🇳🇴

 

Fineste kvelden til deg!

25 kommentarer
    1. Skikkelig 17.Mai stemning her altså.. 🙂 Lekkert med blomster i disse fargene… Blir ikke planting i krukker før etter 17.Mai her.. har ikke så mange krukker, et par store og et par små..koselig med blomster <3 Ikke sett eller smakt den vinen..men sikkert god ! Klem <3

      1. Tusen takk, plantet litt i år jeg for trenger det denne 17. mai synes jeg..
        Får ta litt om gangen, har mer krukker og urner i hagen også.
        Men godt å få det gjort hos mamma utenfor huset der og hos pappa på kirkegården…
        Fin kveld til deg og stor klem! <3

    2. Så koselig du har pyntet 🙂 Blir pyntet med litt flagg ute i morra her, og blomster inne.
      Sov dårlig jeg også i natt 😥❤️
      Ønsker deg en god søndag. God klem 🥰

    3. Her ble det fint. Jeg planter ikke så mye ute til 17,mai, men flagg skal på plass i morgen tidlig. Inne har jeg pyntet med det meste. Gleder meg alltid over denne dagen. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, i år synes jeg at jeg måtte ha litt farger til 17. mai og ble jo fint.
        En fin 17. mai til deg og dine, kos dere 🇳🇴

    4. Så fint pyntet hos deg.🇳🇴
      Koselig med hjemmelaget pynt og fine blomster.❤️ Ønsker deg en kjempefin feiring!🇳🇴🎂🇳🇴

    5. Så koselig da 🤩 og godt at du nyter og har det bra.
      Her snødde det i dag, så jeg sliter enda med vårstemninga.. men det hjelper på å se sånne flotte innlegg som dette 🥰 Klemz

      1. Tusen takk så koselig kommentar da – her er det flott vårvær og koselig med blomster da.
        Tråkig med snø altså! Nå må snart sola og våren komme til dere, eller den går vel rett på sommer!
        Klemz…

    6. Så fint du har pynta til 17. mai.
      Pleier alltid å ha en krukke med rødt, hvitt og blått på trappa. Greide å få det til i år også.
      Det ble rød Ildtopp, Margeritter og Lobelia. Ble så fint atte. God 17. mai til deg.
      Vi pleier å ha familiesamling etter togene. I år har eldste datter på Ski overtatt stafettpinnen.
      Det blir kos.

      1. Tusen takk, det er fine farger. Så bra du fikk det til i år også og
        at ungdommen tar over 17. mai opplegget etter tog og sånn..Så koselig.
        Du og dere alle sammen får ha en fin 17. mai – nyt dagen! 🇳🇴
        Klem fra meg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg