Dagen derpå! 🌛

 

 

Dagen derpå! 

 

Jeg var jo på festival i går Rapport fra Månen 🌛 Men ble en lang gåtur før 0900 i dag! Deilig..Jeg våkner rundt klokka 0600 om det er tirsdag eller søndag! 

 

Folk i huset her hjemme etter festivalen og de har ikke samme døgnrytme som meg! Så var å gå tur som sagt, og sitte ute og sånn før jeg lagde frokost!

 

 

Dette var middagen i går, vegetarburger! og den var faktisk veldig god! Spiste inne i hagen der festivalen var! 

 

Frokosten i dag smakte også godt, jeg hadde kjøpt inn masse godt pålegg og diverse..Etterpå var det å  pakke bager og drikke og noe å tygge på og dra på badetur for oss…To bad på alle før vi dro hjemover og tida gikk…Vi rakk å gå en tur på Isegran og så kjørte jeg folket videre til et selskap de var invitert til! Jeg besøkte mamma og så vasket jeg bilen som jeg har fått tilbake og og så var klokka brått 21:00 – tida fløy den! 

 

Så det var den dagen derpå – pust pust!

 

 

Her tilberedes maten! All maten var vegetar inne på festivalområdet! 

 

10 kommentarer
      1. Det var litt for rolig sånn tidlig på dagen og så bare ble det full gass.. Når folket våknet.. Rakk mye. Deilig å vaske bilen her hjrmne og spyle skikkelig dørmatter og vaske med svamp.. Mye lere etter festivalen.
        Ja.. Den smakte godt altså. Glad jeg kjøpte den. Det var var lov å kjøpe ekte burger ute og ta med inn. Men ville ha vegetar burger. Knall god.

    1. Herlig at du har kost deg i helga. Når man er morgenfugl da våkner man tidlig. Jeg våkner til normal tid om morgenen, men når vi har mørketid da sover jeg lenge. Er godt og være pensjonist. 😁Var i byen i dag på jakt etter fluenett å ha foran verandadøren på soverommet. Den står jo åpen og gubben er nærmest spist opp av mygg. Dessverre utsolgt i byen. Typisk.
      Drar til vogna i morgen og satser på at det blir gløtt av sol. Nyt kvelden.Klemsiklem herfra.

      1. Vi hadde det helt topp i helgen…Moro det da..
        Jeg våkner litt for tidlig merker jeg…Blir sigen på kvelden! Vi er heldige her på øya her jeg bor, ikke sett en mygg i år jeg..Ikke klegg heller. Føler med din mann altså.
        Gleder meg til å styre alle dagene min selv jeg nå, blir godt..
        Kos deg masse med kvelden og klem herfra 🩷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg