dagen ble godt utnyttet

 

God ettermiddag. Bilde av brua over til Kråkerøy. For et vakkert vær og for en flott dag…Så nyyydelig vær! Jeg har gått to lange turer. Begynte første med kaffe her hjemme. Tok en hotellrengjøring i heimen. Strikket og slappet av etterpå. Vasket litt tøy. Og ny kaffe på gang, hehe…:-) 

 

Pakket om den pakka jeg skulle sende. Fikk vært innom posten 🙂 Gått en lang flott tur på hver side av elva. Både på Kråkerøy-siden og Fredrikstad-siden. Innom et par butikker. Bare fordi de var en del av ruta. Handlet ikke noe. Handler lite om dagen. Har det jeg trenger. Innom en bokhandel også. Ingenting fristet. Masse romaner, men det har jeg mange her hjemme uleste. Så ikke noe vits i å kjøpe altså. Innom en bruktbutikk. Fant ikke noe. Der er jeg kresen. Det må være noe jeg samler på eller noe sånt!

 

Kom hjem hit igjen. Varmet meg rundstykker og spiste litt. Strikket litt, og så var det et på tur nr. 2 i dag. Solen varmet så deilig i ansiktet. Nedom naboen en tur, han var ute i hagen og holdt på der. Så pratet litt med ham. Koselig det da. Gikk så en ny tur ned til elva og solet meg <3 sola varmet skikkelig..Deilig altså. Så tuslet jeg hjemover og spiste middag.

 

Så nå blir det å rydde litt ut av oppvaskmaskinen og ja, som naboen sa. Han kjenner meg..Det blir sikkert tur 3 på deg også i kveld! Elsker jo å gå tur. Jeg bare nyter det med hele meg! Finnes ikke noe bedre. Naboen og jeg pratet om alt mulig og litt om viruset. Og vi ble enige om at vi handler for hverandre hvis en oss skule bli smittet. Greit å prate om det også synes jeg.

 

 

Veldig fint i dag. Nydelige mars! Det kan jeg like altså. Klokka er 17:15 og enda skinner sola her jeg bor <3 

 

Følg alltid din innskytelse når det gjelder å glede andre.

14 kommentarer
    1. Så utrolig herlig med den vårfølelsen nå. Og jammen får du gjort mye i løpet av en dag. Her hos meg er ikke halvparten av planene blitt utført. Jeg må ha så mange pauser. Men jeg har fått være ute litt, og det var så godt å kjenne at solen varmet ♥ Fine bilder av brua og solen som reflekteres i vannet.
      Fine kvelden til deg ♥ Klem

      1. Tusen takk, kreftene mine orker turer. Men masse prat sliter meg ut. Så jeg nyter det å være ute….elsker det. Ha en vakker kveld…<3

    2. ja du har mange turmuligheter der du bor,kjekt å titte i butikker uten å handle også,mye som frister men ikke alt en trenger,der er du flinke :=)
      Kjekt å ha et så godt forhold til naboen sin att en kan ha en sånn fin avtale,om en skulle bli smittet ,det er bra

      1. Tusen takk. Mange muligheter for turgåing og jeg er veldig glad i variasjon. Det gjør turene rikere..Prøver å være flink og kjøpe mindre! Hele huset her er fullt med ting og tang….Viktig å ta vare på hverandre i disse tider! Ha en fin kveld videre…

    3. Herlig innlegg! 🙂 Håper du får en fin dag! Og lurt å gjøre en avtale med naboen, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre i den situasjnen, så lurt å tenke på ja.

      1. Tusen takk, var så utrolig fin dag i går. Fikk utnyttet max synes jeg..Ja, lurt å altere seg. For blir man smittet må man være hjemme og inne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg