Da håper jeg virkelig du har vært ute denne søndagen

Kvelden..Sør og nord..Vi i sør har hatt magiske dager. Været har vært varmere enn sommerdager. Ingen vind. Blå himmel og sydenvarme..Kan vi forlange noe mer! Nei – vi kan ikke det.

 

Jeg har vært i bygda der jeg vokste opp. Fint der. Kjørte rundt hele bygda, men var på en lang tur på campingplassen der ute. Bevø Camping. Vakker plass, så skjønner at folk koser seg der år etter år. Nå var det stengt for sesongen. Da kommer jeg vet dere…Liker jo ikke mas.

 

 

 

 

 

Fy fader så flott det var i dag. Håper virkelig du har en GOD unnskyldning hvis du ikke kom deg ut i dag! Vet dere. Det er mental helse på topp. Bedre enn piller. Og en ting tror jeg at jeg kan si dere. Hadde ikke jeg hatt turene mine så hadde jeg ligget under torva. For det å gå tur har gitt meg styrke. Til å mestre hverdagen. For det har vært mange ting i mitt liv som har gjort meg lei, demotivert, sårbar, trist, deprimert..Livet er ingen dans på roser! Verken nå eller før. Men turene holder meg oppe….

 

Vil du bli med på gåskolen? – tenkte jeg starter opp til uka. Så får vi flere ut i marka! 

 

Lykkepillen vår!

 

 

Måtte jo bade i dag, ikke bare 1 gang, men 2…

 

 

Klem Solliv, gåeren! 

10 kommentarer
    1. Utrolig flott innlegg 😊 Vakkert 😊 Og det været dere har. Her har det vært klart og sol. Men frost om natta. I skrivende stund er det null grader 😊

      1. Tusen takk, utrolig vakkert her nå i noen dager altså…Noe å leve på hele denne vinteren også! Kaldt om natta her også. Var frost forrige uke. Men inne i litt varmere på natta også. Men kjølig når sola blir borte.

    2. Hei du gåren – her kommer en klem fra en annen gåer! klart jeg har vært ute – hele dagen idag, og hele dagen igår! Fine bilder dette! KLem <3

    3. Koselig innlegg. 🙂
      Ja, jeg var ute både i går og dagene før. I Halden har det også vært nydelig vær, men ikke bading da 😉
      Derimot har jeg gått og gått fra det ene til det andre..ble over 20 000 skritt på lørdag 😀
      God mandag! 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg