Da ble det farting til Astrup F.

 

God kveld dere, farta litt i dag jeg. Ble en tur til Oslo og Astrup Fearnly Museet. Artig å se farger. For det oser av farger. Stengte 17:00 – så måtte være litt effektive og ikke dvele altfor mye med et bilde. Blir litt bilder dette her i kveld da. Vært på tur og tok buss til Oslo. Så kjekt med den bussen for bussen går alltid. Leste på nettet – stor brann i Fredrikstad og togstans i 3 timer. Triste greier. Har ikke fått lest meg så mye opp på den brannen og hvor den startet. Men en kjempeflott garnbutikk som ligger ved stedet er stengt i kveld (strikkekafe) og stengt i morgen. Håper den åpner fort igjen da. For det er jo krise nå på høsten! 

 

Nå grønn te altså – det er min medisin..Du har vel gått noen skritt i dag!

 

cof_vivid

 

cof_vivid

 

11 kommentarer
      1. Bare hyggelig, blir vel flere bilder i noen innlegg. De bygger om litt og flere avdelinger er stengte. Så lurt å vente litt tror jeg..For vi fikk ikke se Michael Jackson i gull. Det var målet på en måte..

    1. Du verden,, du har farta. Ja tenkte på deg, når jeg så bilder av brannen fra ei herfra som for tiden bor i Fredrikstad, en kor venn fra Damekoret her. Grøss,, det så skummelt ut

      1. Må farte vettu, ja brannen var grusom. De fikk hjelpe fra Sarpsborg. 10 bilder i aktivitet og 25 mann. Tok 3 timer å slokke. Og vannet gikk tomt. Krise. For det er mange bygninger der og butikker og treningssenteret og som sagt jernbanen. Som måtte stenge disse 3 timene. Var svart røyk over hele byen.

    2. Jeg har aldri hørt om det museet engang jeg. Men det så jo veldig fint ut. Og det er er fint og komme seg ut på tur en gang i blant 😊
      Håper garnbutikken his deg åpner fort igjen. Garn må man ha!!
      Ha en fin dag.

      1. Koselig med tur og det galleriet var spennende altså! Gøy å gå der. Kommer flere bilder i innlegg! Heier på garnbutikken. Det er en butikk som vi Fredrikstad-strikkere elsker….Kjempeflott butikk, men spørs om garnet har blitt skadet av røk-lukt da.

    3. Jeg har aldri vært der, men jeg har et postkort i det motivet fra det første bildet ditt 😀

      Ellers har jeg ikke så mange skritt som jeg ønsker, men sånn er det noen dager 🙂 Jeg har kun skritt-teller på telefonen nå, men jeg har jo ikke den på meg hele dagen, så den registrerer ikke alle skrittene mine i løpet av dagen, så jeg kan sikkert skryte på meg et par hundre ekstra 😛 ha ha

      1. Du får finne tid en dag og dra dit. Fint der. Mye å se. Mye å oppleve. Så de hadde slike kort. Kosta kr. 20 tror jeg. mange fine motiver. Blir nok mye mer skritt hvis man har ordentlig teller. Jeg å bruker bare mobil. Skal ønske meg til jul – et armbånd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg