Byfotografen Solliv på nye oppdrag

 

Dette motivet kjenner dere! Det skifter farge, nå i kveld var det rødt..Liker dette motivet jeg!

 

Bare en rask tur til byen og nå er jeg helt ferdig med alt som er av julegaver! Skal ikke kjøpe noe mer nå. Alt av ideer jeg har hatt i hodet har jeg fått tak i! Veldig fornøyd..I år blir det kjøpt og hjemmelaget, håper jeg kan slappe av litt nå og høre på litt radio og julemusikk. Det er koselig! 💖

 

 

Over brua her så er det Kråkerøy! Jeg står i sentrum når jeg tar dette bildet! 

 

 

Litt julepynt på torvet!

 

 

Utenfor et av de åpne stedene. Synes det er litt rart altså, at restauranter stenger så fort man ikke kan selge alkohol. Jeg koser meg like godt med et glass eplemost til en middag ute sånn jeg. Må ikke ha alkohol til maten..Litt skremmende å tenke på at mat og alkohol er som hånd i hanske! Vel, nok om det…ja, jeg vet det er mange andre faktorer!

 

 

 

 

 

 

 

GOD KVELD!

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Jeg drikker aldri alkohol til mat 😜👍🏾

      Gå på YouTube og finn den videoen du ønsker. Under videoen er en deleknapp, kikk på den så kommer det opp «kopier linken», da gjør du det og legger linken inn i innlegget ditt 😜😘

      1. Jeg liker best et glass vin eller øl etter maten jeg.
        Tror jeg fikk det til, tusen takk.
        Du skal vite jeg satt her i går og plundret. Tenkte at jeg måtte lage meg en profil og hele pakka!

    2. Jeg sier meg også ferdig med all handling nå.
      Bare litt frukt oh grønnsaker som mangler.
      Men nå må jeg altså få satt inn ett ekstra gir for å få pakket alle julegavene.

      1. Pakke inn tar tar tid, brukte flere dager jeg! Litt om gangen. Men jeg har nok pakket inn 40 – 45 gaver!
        Frukt og grønt må kjøpes inn her også… 🙂

    3. Jeg synes det er så fint med alle vinterlysene som lyser opp den mørke tiden. Beste tingen med hele julen ♥
      Ja, leit det, at alkohol liksom skal være det de tjener penger på. Maten er bare tilbehør. Skikkelig dumt. Jeg har oftest vann eller cola når jeg går ut og spiser.
      Her er julehandelen forlengst unnagjort. Og godt er det, for nå er det godt å bare slappe av ♥
      Nyt de siste dagene før jul ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, veldig flott med lys i mørketida. Det er så vakkert altså <3
        Koselig å gå rundt på feltet her også. Folk er flinke til å pynte.
        Det må være uhorvelig mye penger de drar inn på alkohol altså. Men det er det jo.
        En flaske vin på polet, blir vel ganget opp med både 3 og 4 på en Restaurant.
        Masse annet å drikke tenker jeg…
        Kos deg masse dagene før jul og i jula <3 klem..

    4. så koselig julepynta by dere har,jeg er enige med deg ,skjønner ikke hvorfor det skal stenges ned med en gang det blir forbud med alkohol ,jeg også spiser middag ute uten alkohol og koser meg med det,hadde folket vært solidariske mot utestedene hadde dei støtte og kjøpt middag selv om dei ikke får alkohol til maten

      1. Tusen takk, byen er skikkelig fin. Fine farger og lys.
        Jeg gleder meg alltid til å spise middag ute. Det er ikke alkoholen jeg går etter.
        Men som sagt det er andre faktorer som spiller inn tenker jeg.

    5. Flotte bilder fra byen din – mye vakker pynt der altså! Farger…. det er topp! Da har vi to kommet til samme stadie – vi sitter og slapper av og alt er på plass! Klem <3

      1. Deilig å ro ned og slippe å fly til byen. Det suger nå med disse munnbind-greiene og det.
        Tusen takk, veldig fint og koselig å titte..Klem..

    6. Nydelig julestemning med alle lysene. Nei, man må ikke ha alkohol når man spiser ute. Når jeg er i syden kan jeg ta et glass hvitvin til maten. Bare nyte at det er ferie. Nyter nok et glass rødvin til ribba på julaften. Ferdig med alt her. Juletreet er ferdig pyntet. God varme i vedovnen. Blir å handle litt i dag, det jeg glemte sist. Klem

    7. Tusen takk. Liker å drikke eplemost eller vann til mat jeg. Og et glass vin etterpå i sofaen smaker deilig. Alltid litt å pusle med og kjøpe inn. Men man kommer i mål. Klem fra meg..

    8. Herlig å være klar med handelen når andre stresser i vei. Jeg fikk unna resten i dag tidlig, så nå er det bare rengjøring og kos igjen før julekvelden. Nyt kvelden. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk, ja – nå er jeg ferdig 40 -45 gaver er pakket og levert.
        Så fornøyd i år jeg. Det er virkelig jula for meg. Elsker å ordne gaver! Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg