Blomster på døra i dag! 🌸

 

Det er lørdag og jeg våknet tidlig som jeg pleier…På telefonen hadde det tikket en melding om at det var en gave på trappa til meg! Så utrolig koselig tenkte jeg…

 

Det var blomster og mat og et blad også! Så dagen har gått med på å pakke opp gaver. Spise gavene, drikke gaver og lese i gavene…og pynte med gavene! 

 

🥰

En virkelig fin lørdag har det vært! 

 

Gutta husker på ho mor og ja det er jo morsdag i morgen! 

 

 

En dag i februar man kan stoppe opp litte grann og ta i mot eller gi! 

 

Jeg tok i mot med åpne armer – tusen takk ❤️

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
      1. Tusen takk, ja dem er veldig snille med moren sin.
        En gave som varmer altså, utrolig flott! Blomstene var skjønne, ja alt var helt utrolig.

    1. Koselig med pakke på døra fra gutta, og vel unt å kunne kose seg. Laget ostekake til i morgen, vet aldri med hva sønnen finner på. Orket ikke å kjøpe ei kake, da er det bedre å lage ostekake. Det er noe som faller i smak her i huset. Kjipt med den brannen i går i byen din. Godt at ikke menneskeliv gikk tapt. Har opplevd bybrann sjøl, og da ble masse brent i min hjemby. Gikk på skolen og det var skremmende å se. 1969 var året. Kos deg i helgen, og se Hver gang vi møtes i kveld, og god morsdag i morgen. Varm klem til deg vennen.❤️

      1. Så flink du har vært, så utrolig godt med ostekake. Det liker alle.
        Så dukker sikkert opp noen hos deg i morgen, vil jeg tro. Blomster og pakke var veldig kjekt ja.
        Bybranner er bare så trist, dette var en 100 år gammel bygning og det kunne fort spredd seg til flere bygninger.
        Flinke brannmenn – de stod på i alle disse timene. For en jobb i kulda! Respekt.
        Etterpå var det skøytebane på fortauet som du ser.
        Men nå er det lørdagskveld og kos deg masse Eva..Her blir det nyheter etterhvert, og så skal lese litt i Hyttemagasinet.
        Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg