bloggen min er ikke politikk

 

Men dagens avis – sier i grunn det meste! 

 

Min stemme går ikke til E R N A – jeg er ikke født med sølvskje eller noen annnet, heller ikke greid å finne noen smart å bli rik på! Der har jeg dessverre ikke vært dyktig nok. Blir ikke rik på bloggen heller!

Blir sikkert ikke lykkelig over å være rik, men man har flere muligheter det vil tro på! Men klager ikke altså, men kunne rett og slett ikke gå fra denne avisa uten å ta et bilde! Kjøpte ikke avisa, så har ikke lest stykket! Kanskje det bare er jug fra ende til annen…..hehe…

 

 

Snart F for F E R I E

10 kommentarer
    1. Om de har doblet formuen vet jeg ikke, men at forskjellene har økt det er sikkert.
      Man blir ikke lykkeligere av rikdom men jeg vil tro det kan lisensen utfordringer

      1. Forskjellene øker og det ikke god politikk.
        Man blir sikkert ikke lykkeligere, men man blir ikke lykkelig av å ha lite penger heller som ikke rekker til noen ting.

    2. Greit å ha litt å rutte med..men aldri ønska å være styrt- rik ! Syns heller folk med liten inntekt bør ha fordeler.. fremfor di som har mye.. Men man trenger noen som skaper arbeidsplasser også.. så at noen har litt mer penger enn andre er greit.. men politikere/politikk bør ikke skape ekstra ulikheter syns jeg.. Ha en fin kveld <3

      1. Arbeidsplasser må skapes. Men vi trenger en politikk som hjelper de de som ikke har stor formue. De må hjelpes frem til å ha et greit liv. Det er mange grelle eksempler på dette nå i korona-tiden. Trist..
        Ønsker deg en fin kveld…klem..

    3. Hihi, dobbel formue, vel vel….! Skulle ønske ting blei mere likt for alle, men det er jo bare en drøm! Her er det F for FERIE – og det er jo nyyyydelig <3 klem

    4. Det er vel på sin plass med ett bytte nå ja.
      Vet ikke om dette stemmer. Men forskjellene har økt. Det er det vel ikke tvil om.

      1. Forskjellene øker og det er trist synes jeg. Du ser jo hva bonuser og fallskjermer er på de som høyt oppe i systemet. Man blir kvalm….Hvorfor er en jobb så myr verdt enn en annen jobb. Og ikke lett å spare med slike høye skatter vi har her nå. Nå trenger vii noe nytt mener jeg i hvertfall! Når de rike dobler formuen og vi andre må rote rundt i billig-kasser etter tilbud på mat – da er det noe feil altså! I dette rike landet burde det ikke være slik.
        Jeg ser daglig folk som sliter! Det er trist!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg