Ble det litt fest i heimen i dag

 

God kveld dere. Håper dere feirer kjærligheten eller bare at det er helg og fri <3 Viktig å nyte når man kan. Denne Champagnen er veldig god! Fin moden gulfarge som modne epler. Perfekt til å kose seg med. Likte denne meget godt. Ser den er å få få tak på de fleste pol i nærheten av Viken i hvertfall. Drakk denne forrige fredag <3 Var igjen etter jul og forrige fredag var en fin anledning. 

Wongraven Champagne Brut til en pris kr. 359,90. Kommer fra Champagne i Frankrike. Denne skal jeg virkelig kjøpe flere av. Fin på terrassen til sommeren også! Alltid en anledning. Jeg drikker ikke mye alkohol, er meget forsiktig. Men skal jeg først kose meg så velger jeg nesten alltid noe musserende. 

 

Så løp og kjøp i morgen – kan sikkert feire kjærligheten da også. God kjærlighet vokser ikke på trær. Men kan plutselig dukke opp uten at du har planlagt noe i det hele tatt! Sånn er livet! Grip muligheten hvis det plutselig banker litt ekstra <3 Eller en annen anledning. En avtale i boks. Fremgang på jobben eller bare fordi du ønsker et glass musserende…Nok av muligheter. Husk det er vinen som er god og ikke alkoholen! 

 

Bare den som holder ut å være alene, kan fungere i et fellesskap.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg