besøk og tok ikke med søpla hjem

 

Ved et tre i skogen. Det har blitt gnaget og gnaget og spist og spist. Har du sett, dette var mange kongler til frokost. Må være lille ekorn som har kosa seg skikkelig i noen timer.

 

Se her, enda mer kongleavfall. Ikke ofte jeg har sett det slik. Litt artig og litt gøy. Ser jo ekorn en del ganger. Men vanskelig å ta bilde av. De er kjempesøte. Men litt for raske for et mobil-kamera.

Ellers så er det hus- og hagedager og bading. Har ikke fått vært på så mange turer, men er ikke så farlig. Været ble fint. Så det er deilig å sykle ut på stranda noen timer hver ettermiddag. Sånn hele dagen på stranda orker jeg ikke så ofte lenger. Blir stiv og støl i hele kroppen. Og litt for sterk sol. Liker ikke “steke” meg lenger. I dag blir plattingen bak huset ferdig. Fått ny beis. Så skal kjøpe litt blomster og stæsj etterpå. 

Har funnet roen her hjemme og det er deilig..

Noen ganger er jeg litt rastløs og må farte hit og dit. Nå er det sommer og sol og bad noen timer hver dag så det holder i grunn. Hva jeg gjør i morgen vet jeg ikke. Stresser ikke med det. Trenger ikke masse inntrykk hverken for deg eller meg.

 

Det er ferie. Det er en opplevelse i seg selv. Det er jo skikkelig luksus..

 

Klem Solliv

 

 

 

8 kommentarer
    1. Her tror jeg ikke det bare har vært ETT ekorn, men en hel gjeng 😀 Skikkelig party ja 😀 Bra du koser deg i sommersolen 🙂 Klemmer <3

    2. Mye god mat som har blitt gnaget på her ja 😀 Ønsker deg en fin fin dag, Solveig! DU står på forstår jeg – og jobber rundt huset ditt 🙂 Jeg også har noen prosjekter jeg tar tak i av og til 🙂 klem

      1. Tusen takk, jobber meg rundt. Men hjelper på. Men har holdt på nesten i hele sommer. Sånn er det å ha hus. Vedlikehold må til. Ganske fornøyd nå 🙂

    3. Ja der hadde noen kosa seg veldig og blei nok mette 🙂 Fint med en strandtur..vi er heller ikke hele dagen lenger..par timer er fint 🙂 Jeg roer meg mest hjemme om jeg har vært en liten tur “ut” på formiddagen.. Klem <3

      1. Takk for klemmen. Ja må ut og bade hver dag, men et par timer holder. Ligge sånn pal orker jeg ikke lenger. Party i skogen her ja….Hele nabolaget kanskje. Klem og fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg