bare noen bilder fra turen i går

 

God kveld! Synes motivet var koselig da..Litt blomster og en liten jolle som venter på sjøen..Kommer nok ut på vannet snart se..

 

 

Søte <3

 

 

Her kom jeg tuslende fra turen min…………Koselig sti! 

 

 

Liker det landskapet vi har her på Kråkerøy jeg! Knauser og stier og sjø – vi er på landet altså! 

 

 

Utsikten…

 

Bare noen bilder. Turen hjemover – gikk i tempo…Må jo trimme denne kroppen også. Og da må man gå på litt altså..For nå må sommerkroppen frem! Hehe….

 

#sjø #utsikt #vår 

 

Håper på flere dager med slikt vær jeg…

 

 

 

14 kommentarer
    1. Flotte bilder, og flott landskap. Jeg forstår godt at du liker å gå turer her ja 🙂
      Sommerkroppen, den har jeg året rundt. Det er nok av hvitt som forhåpentlig skal få litt farge i løpet av sommeren 😀

    2. Ååååå, full vår hos dere, jo!!
      Det er nesten så jeg må klipe sammen øynene og la være å se. Her er det bare kaldt og regn. Kos deg masse i sola!

    3. Herlig tur ser jeg av bildene. Ja, den sommerkroppen? Har nesten gitt opp det jeg. Det er alt for mye godsaker på bordet i disse tider og jeg er så svak! Men ut går jeg på tur hver dag i hvert fall, noen dager fort og andre dager sakte!

      1. Ikke lett med den sommerkroppen. Her også blir det spist litt for mye av det som er ikke sunnest…Ikke lett i disse tider….men jeg går og går og går…
        Tusen takk for fin kommentar….Klemmer til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg