Aud-Marit har satt i gang spleis til nye briller

 

God kveld! Vi trenger alle våre sanser i god behold. Syn og hørsel er viktige! Og begynner sansene å svikte så trenger vi hjelpemidler. Høreapparat får man som regel dekket via NAV. Briller nå man kjøpe selv! 

 

Aud-Marit trenger nye briller til å kunne blogge og lese og fungere både hverdag og helg! Jeg skal bidra. Har ikke sendt over penger enda, men det kommer noen kroner fra meg! 

 

Håper du også stiller opp – kanskje når hun målet. Kanskje ikke! Men prøver man ikke så kommer man ikke i mål! Se innlegget her: Nye briller / spleis – TAKK

 

Vi bloggere holder i hop som du sikkert skjønner!

6 kommentarer
    1. Hun kunne vel venta 3 uker til hun fikk blogginntektene🤔og hun sier selv hun har 1900 i uka til mat, lege osv, utenom husleie strøm mm, er det noe jeg ikke forstår, synes dette er tigging, og, pc, hører ikke noe om den uten noen spør direkt🤔

      1. Tror hun har noen som tar seg uføretrygd og penger som kommer inn og så deles det ut et beløp til “lommepenger” . Så det er litt mellom her som er litt uforståelig for andre. Men hun får det til å gå rundt ved å samle tomflasker og det er ikke fett der! Det blir litt ekstra inntekt på bloggen nå på grunn av hun kom litt høyt opp en periode og de pengene bør hun sette på en buffer-konto. Slik at hun hvis noe skulle skje med briller eller pc eller noe!

    2. Ja, er noe uforståelig, mente ikke å være ufin, men hun sa selv hun fikk 1900 i uka, er jo nav som disponerer etter som jeg forstår, men, 1900,må jo klare å legge av noe til uforsette utgifter, 😉

      1. Vet ikke om det beløpet stemmer. Men så har det jo vært konfirmasjon til eldste sønn også. Begge sønnene bor hos fosterforeldre. Hun ga 1000 kr i gave til sønnen + handlet brukte klær på Fretex til 100 kr.

    3. Ikke vet jeg hva som stemmer, var hun som skrev det i et innlegg, og hun kunne jo vist bilde av pc som vi har spleis på, tross alt kjenner vi ikke dama, men klart jeg synes synd på henne, er nok veldig ensom, men det og må jo ha en årsak, uff, jeg høres ut som ei bitch, noe jeg ikke er, men har lett for å sette spørsmål på det jeg leser og hører😇

      1. Ja, vi får bare håpe og tro at dette går til pc og briller. Hun bør lage et innlegg og vise frem både briller og pc..Det er det minste vi lesere kan forlange!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg