Alltid spennende hva man våkner opp til

 

Natten senker seg her hos meg..Men jeg følger min egen rytme..Lar ikke denne timen styre livet mitt. For meg nå er kl. 2215 – så tar det helt med ro!

 

Bloggen er viktig vet dere, og jeg sjekker alltid plasseringen hver dag! Litt gøy, men stresser ikke med dette! Men liker plassen 1 – 20 for da synes man litt og henger litt oppe på veggen før man ramler nedover!

 

Slapper av litt her hjemme og noen runder på strikketøyet, som er litt yoga…Blir man ferdig så blir ferdig en gang. Hvis ikke så er det billig yogatime til ca. 500.- og den timen er laaaang! Altså garnprisen for det genseren jeg strikker lå på litt under 500.-. Greit å ha noe enkelt i henda når man setter seg ned og man ikke ønsker å lese eller blogge. TV for meg er jo helt siste utvei…Kan se en serie i ny og ne, det går greit. Men nå i helga og skirenn på morgenen..slo av fortere enn jeg fikk satt den på! Kan ikke noe for det altså, men det er det kjedeligste jeg vet! Da går jeg heller inn i meg selv og lager et blogginnlegg!

 

 

Men så denne på en plakat nede i byen, den så litt gøy ut! Skal sjekke hva dette er for noe…Du må også ha en God natt! 

 

Finne roen ❤️

32 kommentarer
    1. Natti natt 🙂 Ikke alltid jeg sjekker ståa, men nå er jeg jo veldig sporadisk på den blogginga, selv om det har tatt seg litt opp i det siste 🙂 Vet hva jeg våkner opp til.. snøfresing og en del andre utfordringer 🙂 Klem

      1. God morgen, ja nå hadde du plutselig mange innlegg her. Har ikke fått med meg alle disse jeg.
        Tittet gjennom nå..Bra du blogger igjen. Ha en fin morgen og dag! Klem og håper været hos deg blir fint! 🙂

    2. Jeg har også kost meg med strikketøyet i kveld. Men enkelte dager må jeg ha strikkepause, fordi muskler og ledd streiker litt.
      Serier ser jeg en del av, samtidig som jeg strikker. Lust kikket jeg innom, men valgte å hoppe like fort ut igjen. Kanskje senere en gang…… Så nettopp en dokumentarserie om 80 tallet. Det var kjekt ♥
      Gøy å ligge innenfor 20 tallet på lista ja. Det gjorde jeg en periode i fjor. Kjekt å se deg der. Det er veldig fortjent ♥
      Ha en god natt og drøm søtt ♥

      1. God morgen til deg.
        Tusen takk for hyggelige ord..jeg synes det er artig og har jo blogget en stund og er jo på hele tida.
        Jeg strikker ikke mye, men litt for å finne roen før kvelden..
        Strikke og se TV går ikke for meg..Men min hørselskade så greier jeg bare TV om gangen og må konsentrere meg
        fryktelig..Så enten strikk eller TV..Gøy å være på toppen innimellom – liker det! Ha en fin dag, klem..

    3. Koselig med strikking. Her går jeg med armen i fatle. Datt og brakk et bein nær skuldra. Blir ikke håndarbeid på lang tid. Serie er bra, følger med i en på Tv2 play. Yellowstone heter den. Så 2 episoder i går kveld, veldig bra. Ha en fin uke. Klem

      1. Uff da, du får ha masse god bedring…ikke så bra. Bra du har TV og serier. Den
        serien har jeg sett også, likte den godt..Men ikke sett ferdig..
        Skal se litt mer på den en dag, for jeg koset meg virkelig med den..men glemt den på
        en måte..! Ha en fin kveld, klem…

    4. God mårra til deg – håper natta var god 😊
      Sjekker også bloggplasseringa på lista om mårran, men gidder heller ikke stresse. Jeg VEIT at jeg er ikke god nok til å holde meg på toppen – enda 😉
      Ønsker deg en flottersfin dag og ei riktig god, ny uke ❤ Klemz

      1. God kveld, tida gikk fra meg..
        Nei, ikke lurt å stress for det blir bare dumt..Bedre å krype sakte og sikkert oppover
        og levere gode innlegg tenker jeg! 🙂 Klemz..

    5. Ny uke og nye muligheter om det er en time den ene eller den andre veien. Det følers i hvert fall som om jeg sover lengre på morgenen 🙂 🙂 🙂

      1. For meg blir det surr med den timen og sikkert trøtt en hel uke etterpå..
        Liker det dårlig, da jeg er veldig rutinemenneske når det gjelder søvn..
        5 minutter feil og det blir feil,,,hehe…

    6. Nydelig bilde! Her har vi nesten blåst bort siste døgnet, så det har blitt innevær. Må få i gang strikketøyet igjen jeg også, vært litt treg på det for jeg har trengt å hvile når jeg ikke blogger. Vi ser nok litt mye på tv, men skylder litt på mannen der, for han er rask til å slå det på. Selv kan jeg høre radio eller musikk, eller bare ha det stille. 🙂 God mandag! 🙂 <3

      1. God kveld..tusen takk.
        Strikke er deilig det og man finner roen..Jeg kam bli litt stresset av TV for jeg hører ikke vet du
        og må lese på teksten og da blir man sliten egentlig..og jeg takler lyd veldig dårlig så må slå
        ned lyden..merker at 1 time med TV er mer enn nok i grunn..da er jeg sliten 🙂
        Strikke og se TV greier jeg ikke. Fin kveld videre..

    7. Det øverste bildet er helt fantastisk flott! 😀

      Jeg burde vel også prøvd meg på litt strikkeyoga, sånn for å øve på å gjøre to ting samtidig, om ikke annet (TV + yoga) Hehe 😀

      1. Ikke sant, tusen takk – ble fint i går kveld.
        Jeg strikker mest for å få litt yoga – fin måte finne roen..
        Trenger jeg en gensere kjøper jeg en, så bare deilig å ha litt å pusle med.. 🙂

    8. Nyyydelig bilde! 🙂
      Det blir spennende å se hva du strikker på.
      Den serien begynte jeg og Musikermannen å se på, men han droppa veldig kjapt ut.
      Jeg syntes nå scenen med den sorta anacondaen var litt skøy, jeg. 😉
      Ha en fin kveld! 🙂

      1. Tusen takk, mannfolk liker ikke akkurat det samme som oss..sånn er det.
        Skal titte på den jeg, rakk ikke i dag..var på farta..
        Strikker ikke så fort, bare litt om kvelden…men drar det vel med meg etterhvert..
        Nå kan man jo strikke litt ute også..Det er kos. God kveld da…

    9. Solnedganger er gode greier – og strikketøy er perfekt å drive med! Her er tv mindre og mindre i bruk…… men jeg sover desto mer og mer…..! Er så innmari sliten! Klemmer <3

      1. Solnedganger er så fint. Ja, liker ikke ha på TV så mye jeg …liker fred og ro..
        eller være på tur! Mye jobbing for deg vet du og kanskje du bør sjekke litt hos fastlegen.
        Blodprosenten kan være litt lav…da blir man trøtt. Men tror også det er normalt å bli trøtt
        etter en lang vinter..du får følge med litt..God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg