Æille Har Et Syskenbån På Gjøvik

God fredagskveld…

 

Livet er i grunn veldig ok på tur! Se litt annet, noe nytt å tenke tilbake på og tenke at her var det fint! Tenkt på det en stund og hadde tenkt å overnatte på hotell tidlig i høst, men så ble jeg forkjølet og så skar det seg! Men i dag hadde jeg en plan, komme seg tidlig ut denne døra her hjemme og komme seg med toget og ta det derfra! 

 

 

Fint ved Mjøsa, her var det  kjekt å være! 

 

 

Skibladner har tak over hodet og tar en pust i bakken! 

 

 

 

 

En utsikt jeg godt kunne våknet til kjenner jeg…

 

 

 

 

Gjøvik er en skikkelig koselig by og har en flott gågate og masse butikker! Godt pyntet til advent allerede! Rett og slett en by som jeg kommer tilbake til. Kanskje rekker jeg en tur til før jul! Hvem vet…

 

Fin temp, litt kjølig og det var litt snø underveis og små dammer var frosne. Her hjemme pissregner det! 

 

Jeg kosa meg på tur både ved Mjøsa, og i et digert kjøpesenter og en utrolig koselig gågate! Og tittet litt rundt på andre plasser! Men er jo begrenset hva man rekker på en dagstur til Gjøvik, for det er en drøy tur her fra Fredrikstad! Innimellom det skal man spise litt også….

 

Kos deg masse med kvelden og God natt!

 

26 kommentarer

Siste innlegg