3 grunner til å dra på boligmesse

Hei,

Dro innom boligmessa etter at jeg var hos mamma. Mamma hadde fått gratis billett i avisa. Så jeg brukte den jeg…Hvis ikke kostet det kr. 125 tror jeg…for å gå i butikker….. For det er jo det man gjør.

Nr. 1 – En sinnasnekker.

Var ikke sinna i dag. Bare blid og hyggelig.

Nr. 2 – Mye å se, får ideer og inspirasjon og gode rabatter.

Nr. 3 – Masse lesestoff

Og sånne maskiner kjøper jeg ikke lenger. Kommer langt med en kniv og en potetskreller.

Litt musserende vin til kjøling. Fint skal det væra…..Akkurat dette får ikke jeg brukt for altså. Men artig å se…

Her kunne jeg ha kosa meg. Jeg kjente på vannet….åååå, himmelsk. Massasje på en sliten stiv vinterkropp. Hadde vært noe det..

Jeg tusla rundt noen runder. Kjøpte en pølse og tok 5 minutter. Så var det tilbake øya…med veska full av inspirasjon og drops…

#boligmesse #sinnasnekkern

10 kommentarer
    1. Noen år siden vi har vært på Boligmessa, til tross for gratisbilletter. 😉 Har billetter til årets også, det er i slutten av måneden her. Så gjenstår det å se om vi kommer oss avgårde. Er jo slikt som er litt i overkant slitsomt for meg. Masse folk og lyder. Men tidligere elska jeg det! Mye gøy å se, og skrekkelig mye unødvendig tull! 😀

      1. Var fint i går.. Ikke mye folk.. Dårlig kjøreforhold og butikker var åpne. I dag sikkert stinn brakke… Synes det er gøy å titte litt jeg 😀🌷

    2. Vi var der også, men på søndag. Jeg kjøpte det krøllejernet jeg da!!!!! Her også ble nettet fult med brosjyrer. Herlig med litt inspirasjon. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg