3 dager fri fra jobben

 

God kveld…Da må jula bare komme. Jeg har juleferie i 3 dager. Deilig det da! Jobb igjen på fredag! 🙂 Gutta har kommet hjem <3 koselig…Så her er det liv i huset igjen. Gaver til mor <3

De vil jo være litt her og der i jula. Og jeg er bedt bort 2 steder, men takket nei. I år vil jeg bare slappe av hjemme i mitt eget hus. Denne høsten har vært et kjør og jeg trenger å slappe av føler jeg. Ikke må noe eller pynte meg og farte avgårde. Orker bare ikke tanken på det. Så blir turer og kirkebesøk. Mamma følte seg ikke helt bra i dag. Har vært hos henne. Hjemmesykepleier følger opp og vi får en telefon senere på kvelden. Hun drar jo på åra hun også, pluss at hun er dement. Så er ikke bare bare altså <3 Hun er bedt bort til min bror. Så vi får se om hun orker å komme seg avgårde. Blir hentet altså og kjørt hjem <3 Så i morgen skal jeg ha skinke, surkål (hjemmelaget) og poteter, grønnsaker og saus. Etter jeg har kommet hjem fra kirken!

 

God jul til alle sammen her inne! Jeg er på bloggen hver dag altså. Tar ikke ferie herfra..Nyt kvelden og kos dere. I dag skal jeg faktisk titte litt på TV jeg også. Turen er unnagjort. 15 000 skritt i boks. Fornøyd jeg!  God Jul.

12 kommentarer

Siste innlegg