3 bad på en mandag er lissom ikke feil

 

God kveld, klokka er over 20:00 jeg er akkurat hjemme fra stranda. Ble 3 bad. Er ikke så galt det altså. Det er jo min aller største hobby. Dra på stranda, svømme og sitte og slappe av litt! Samle litt energi! Kan jo ikke bli feil det akkurat..En del folk ute nå i ettermiddag/kveld. En del campingturister igjen. Skolen begynner vel til uka så da er det greit å fra ut siste rest denne sommeren også. Men kan jo bli mange fine dager da og helger! Sommeren er ikke slutt fordi vi skriver 10. august! Den har akkurat begynt hehe….

 

 

Da blir det litt bilder fra denne dagen. Turbilder fra i går får vi ta i morgen tenker jeg. Det er slike bilder jeg elsker. Blomster og sjø og bad! Kan ikke bli lei jeg altså! 

 

 

Ellers er mandag mandag – litt trå..Prøver jo å finne lyspunkter hele tida da! Været er fint og det er bra altså. Hjelper en del! Men alt går litt sakte denne dagen synes jeg. Men sikkert bare noe jeg innbiller meg. Te og kveldsmat blir deilig nå. Satt meg inn..Så skal titte litt på noen blogger og lese litt. Har ikke rukket å oppdatere meg så mye i dag…Men titter innom hos kjente nå! 

 

Ha en vakker kveld! <3 #badedronninga

17 kommentarer
    1. Du er flink med de badene altså 😀 Jeg har ikke badet en eneste gang enda. Men på onsdag er planen for det store sommerbadet 😀
      Jeg også leter etter lyspunktene for tiden. Og solen og det fine været er absolutt et lyspunkt.
      Kos deg i kvelden ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, Liker å bade. Har bestandig elsket å bade…Så det her jeg med meg fra jeg var veldig lita..Da bodde vi helt nede ved sjøen…Håper det blir bad på deg på onsdag! Klem..

    2. 3 bad er ikke værst nei ,jeg svettta men bada ikke ,har gått inn i sluttspurten og vil få ferdig kufjord kofta,så jeg satt ute i sola og svetta med den :=) så kom søskenbarnet til min mann og hennes ektemann ,svigerinne og svoger kom etter jobben til rorbua,så satt vi alle 6 ute der nede til dagen hadde gått over til natt og vi spiste middag sammen der nede ,ørret fra vidda ,ikke verst det på en mandag

    3. Jeg misunner deg de flotte badestedene du har hos deg altså.
      Hadde skikkelig lyst på en badetur her en dag jeg også. Men da bilen endelig ble ledig syns jeg det var litt seint. Sola var borte allerede her hjemme, men jeg vet den fortsatt var på plass der jeg badet sist. Bare meg som ble grøssen da sola forsvant fra hagen og uteplassen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg