2 viktige ting fra handleturen

 

God mandag…Ny uke har rulla i gang igjen da! Vi henger med og nå er det meldt snø her hos oss! Sagt det før og sier det igjen, at det om det er kaldt er greit..Det er vinter, men snø er jeg ikke glad i! Merker på ledda nå at det verker litt! Og at det er væromslag i lufta, litt sånn frost innvendig..Og særlig fingre verker for meg..Får se åssen det går med skrivinga! Men så til dagens handletur. Hyssing er kjekt å ha i huset! Bruker det til litt av hvert egentlig, og også når jeg henger opp litt fuglemat i trærne her! 

 

 

Brenner en del lys om dagen! Det gir varme også synes jeg! For det er huskaldt, varmen står ikke her inne og hopper når jeg er på jobb! Skrur opp varmen når jeg går inn døra her hjemme og det tar litt tid før varmen stiger…. 

 

 

Så vanlige greiene: Ost, fisk, grønnsaker, frukt og melk og yoghurt og plastfolie. Den var jeg tom for! Pakker alltid mat, slik at det ikke oksiderer..Du har kanskje kjent lukta av et kokt egg som ikke er tilpakket!??? Hm…

 

Nå er det litt te og så kommer det innlegg senere om søndagsturen! 

 

Stakkars lille mandag – frontlinjekjemper for en hær av ukesoldater..

 

10 kommentarer
    1. Hyssing er absolutt kjekt og ha liggende.
      Og telys går det masse av nå.
      Fin mandag og ny uke til deg.

    2. Hehe, ja stakkars lille mandag…..! De der telysa med grønne veker er jo de beste syns jeg……! Mye god mat er viktig – jeg klarer meg ikke uten gulost, havregryn, knekkebrød, fisk, wokgrønnsaker, lettrømme, frukt………….. klem <3

      1. Stakkars lille mandag. Ikke stakkars oss lenger nå….Bruker bare dem her jeg. Helt suverene. Hadde noen andre jeg likte også, som jeg kjøpte på Europris. De finner jeg ikke lenger. Te-lys er ikke bare te-lys. Mye ræl…Knekkebrød må jeg ha også! Havregryn går i rykk og napp! Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg