God formiddag i lukan….

Håper dere har en fin morgenstund. Jeg var på farten i hele går. 

Jeg liker å være på tur….

Jeg skulle vært på julebord, men takket nei. Blir for mye mas. Og hører lite i et stort rom og mange mennesker.

Greier ikke dette så bra lenger…..Men jeg avtalte med sønn min og dro til Oslo. Møtte ham der inne. Tok bussen herfra før 1100. Jeg dro hjemmefra meg 1015…så da gikk hele dagen og kvelden. Vi spiste lunsj hos Dattera til Hagen. Et koselig lunsjsted. Etterpå var det titt i det nye store HM butikken. 4 etasjer med klær og interiør. Det var digert. Så på julemarkedet i Spikersuppa. Etter på litt shopping. Så var det noe å drikke på i Sky baren. Så var det mat på Dubliner. Derfra og bort til bussen og innom et julemarked til……puh……..:-) Den dagen det….

#julemarked #spikersuppa #dubliner #skybar

 

14 kommentarer
    1. Hektisk skjønner jeg 😀 Men sikkert koselig da. Jeg orker heller ikke julebord. Selv om hørselen er grei nok. Synes bare det er litt masete jeg også. Har gått på nok julebord i mitt liv. Man bestemmer selv 🙂 God søndag <3

    2. En hektisk dag skjønner jeg..men du fikk sikkert unna litt julehandel…OG koste deg med sønnen….Ha en god og rolig søndag!

    3. Tusen takk, hektis og moro på,en gang. Jeg liker å være på farta. På tur. Det jeg ikke liker er å sitte rundt et bord i timesvis…det ervkjedelig og mye gjetting. Men å være på tur, spise og kosecseg og nyte masse fint med øynene. Da koser jeg meg. Må skje litt. Jeg har jo kondis. Kryss og tvers i Oslo og opp og ned er ikke noe problem for meg….lekende lett….Toini:

    4. Tusen takk, der er jeg også. Julebord med mat og masse drikke. Er jeg rett og slett for gammel til. Bidratt nok synes jeg…ødelegger hele neste dag også. Nei, jeg må tidlig opp….frodith:

    5. ,,du allmektige,, Ja dette må du like. Spennende og interessant. “Ut på tur” trenger så absolutt ikke være “fra fjell til fjord”. 😀 Takk for alle glimt fra turen , både på fb og Insta 🙂 Bittelitt sånn ”fotoman”, og det er kjempemoro 😀 Ha en vakker søndag 🙂

    6. Tusen takk, har ikke glede av julebord lenger. Mye alkohol og mye mas. Mye bedre å kose seg på tur i Oslo 🙂 fruensvilje.blogg .no:

    7. Tusen takk, gøy med bilder. Litt gal 🙂 ut på tur er gøy. Liker å reise, sitte på tog eller buss. Se noe annet enn gatene her hjemme. Deler så godt jeg kan 🙂 ha en flott søndag og advent. dedicat:

    8. Tusen takk, viktig å kose seg her i livet mens man kan….elsker å være på vei til et sted…men ikke hjem til noen….hehe…men farte rundt. Spise og kose seg…se på livet…..Margrethe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg