Asosiale solliv trer inn i det sosiale liv….

Hei og fin kveld 🙂 

Mye som skjer på kveldene før jul. Liker ikke all den flyinga jeg men…

Så tok dette bildet etter byturen i går kveld. Var ute og spiste med 2 venninner. Vi bare skravla…tok ikke et bilde jeg.

I morgen er det julebord med et styre jeg sitter i. Lørdag er det julebord nr. 3. 

Men men noen ganger må man være litt sosial også. Er jo ikke alene her på jorda, selv om jeg føler det noen ganger…

Jaja, jul bare en gang i året 🙂 

#sosial #julebord 

20 kommentarer
    1. Mm – jul bare en gang i året – heldigvis kanskje…. jeg er jo heller ikke helt oversosial… og nå er det drøyt mye greier for meg! Klemmer <3

    2. Masse lykke til med sosialiseringa i Julebordets magi 😀 Er vel invitert på et julebord i regi av seniorlaget ”på jobben”, men vi blir ikke å delta 🙂 Så du kan tro det ikke blir mye av det slaget her. Men altså.. assosial??,, det er du i hvert fall ikke 😀

    3. Hehe, er litt av og på….men liker meg best i det sosiale lag på sommeren. Det å våre ute…rundt sånn bord vettu…støy, prat, alkohol….hmmm….melder meg litt ut jeg. Men jeg kan absolutt være sosial om jeg vil….dedicat:

    4. Tusen takk, får se hvordan det går…..blir syk hvis det blir for mye styr og støy….noen få timer går greit, men så faller jeg litt ut..Ha en fin kveld. Jernbanefrua..:

    5. Tusen takk, slitsomt er det. Bruker litt for mye krefter. Og da kommer den utmattelsen igjen…så ikke greit. Jeg liker de små ting jeg nå…..Toini:

    6. Det var da veldig for julebord! Skal faktisk på et i år jeg også, med jobben til drømmemannen. Skrekkelig mange folk, er allerede begynt å grue meg litt …

    7. Som du fær å reinne da 🙂 Godt å være litt sosial noen ganger, så kan man være asosial etter jul 🙂

    8. Hehe, tusen takk…..ja blir mye flying før jul…alt på en gang. Men det er jo jula. Januar kan være litt stri for mange….da er hverdagen tilbake…skulle egentlig ønske at man kunne bli flinkere til å bli sosialisert hele året 🙂 ha en super dag….Anonym:

    9. Ja, det skjønner jeg.,for man blir syk av det. Bruker litt for mange krefter….da kommer den utmattelsen igjen og bomullen i hodet…så vi får se hvordan det går….kos deg med drømmemannen din.Marit:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg