Bilder av seg selv er ikke gøy…

Meeeen, en gang her i livet vinner man i lotto……En av de bedre bildene av meg synes jeg selv da..For det med bilder av meg selv….hater jeg…Husker før da mamma skulle ta bilder, hvem gjemte seg under trillebåra…jo da det meg se…. Så har ikke mange bildet av meg som barn…

Bluse fra Weekday. Tror blå er min farge forresten. Jeg elsker jo rosa, kjøper meg alltid klær i rosa,…

Men sterke farger er fint. Husker for 100 år siden, så var det  populært å teste seg om hvilken type man var. Mener å huske at jeg ble vinter…At man faktisk kler litt sterke farger, unntatt svart og hvit. Svart bruker jeg sjelden mot ansiktet. Foretrekker mørkeblå…

Hvilke type er du?

Vår (sarte farger) mener jeg å huske

Sommer (blanding av vår og vinter, fargene er mer nedtonet enn vinter sine) jeg bare tror nå altså. Husker ikke helt det fargekartet jeg, kanskje noen andre husker litt…Googler ikke nå..

høst  (jordtoner)

vinter (sterke klare farger, ikke svart og hvit)

28 kommentarer
    1. Veldig fint det bildet..både fargene og du..:flott blikk i kameraet ).. om man blir fin på bilder handler ofte om lys… jeg kan ta flere bilder på samme tid..noen blir bra ..andre helt grusomme.. 🙂 Har fått sjekka det fargegreiene en gang..men husker ikke hvilken type jeg er.. men jeg har varme farger i meg selv.. :)) Kos deg med resten av kvelden <3

    2. Du er flott i den blåfargen i alle fall! Jeg tok også den testen for leeeeenge siden, og ble en “sommer”. Jeg skal helst ha “kalde” farger. Jeg mener faktisk at vinter var den “Årstida” som KUNNE ha svart og hvitt , men kanskje jeg husker feil? Jeg er i hvert fall ikke fin i helt svart eller kritthvitt. Jeg blir så blek og gusten, så det må jeg styre unna!.

    3. Tusen takk, helt ørlig husker ikke så mye av det greiene jeg. Men svart og hvit blir jeg blek og puslete i. Men med sminke så blir man jo annerledes. Men blekt ansikt i svart….da blir jeg grå mus asså. Men husker det var moro med slike tester…er det helt ut dette nå eller. Aner ikke…Men i klesskapet mitt er det mest sterke farger. Pluss grå. Grått er en farge som er fin til mye synes jeg…karidansen:

    4. Hehe, gjør det jeg å….men liker best de rene klare fargene…ikke gusjigrønn og sånn…kjøpte mer av det før. Kommet litt med alderen dette med farger synes jeg. Margrethe:

    5. Tusen takk, litt usikker på deg. Vet jo ikke helt hudfarge. Varm eller kald eller øyne. Men vinter tror jeg ikke du er. Heller ikke vår, med sarte pasteller. Jeg tenker høst på deg. Kanskje. Kler orange, skogsgrønn, brun etc. En kollega er høst, hun har samme farger som deg synes jeg. Men kanske du er sommer. Hold forskjellige farger opp mot ansiktet så ser du fort om du kler dem eller blir blek. Toini:

    6. Tusen takk, ja du kler farger. Lilla og grønt. Skarpe fine farger. Jeg har også et klesskap fullt av farger. Blir glad av farger. fruensvilje.blogg .no:

    7. Tenker alltid høst om deg jeg. Du har har varm fin hud. Min hud er blåaktig og kald. Og du har har varme øyne. Orange og grønt er fine farger til deg synes jeg da. Og mange andre….du kler jo alt vakre dame. Lys er viktig. Her var det proff fotograf med lyslampe. annebe:

    8. Hører ikke så mye om de testene mer , så jeg vet ikke om det er noen som holder på med det lenger.

    9. Jeg er høst tror jeg……….. liker litt disse jordfargene………. men er også glad i svart rødt og blått og grønt så vet ikke helt…………… kanskje er jeg sommer? eheheehhehehe

    10. Jeg tenker du er den optimale sommer. Lys og fager. Men jeg tror vi kan være en blanding. Jeg fikk også beskjed at jeg kunne ha høstfarger også. Men da dem tok på meg orange lebestift. Det var ikke min farge i ansiktet synes jeg. Kjøpte ikke den med meg hjem, heheMJmettejosteinsdatter:

    11. Synes du er fin jeg. Liker heller ikke å bli tatt bilde av, blir nesten litt deppa når jeg ser resultatene. Men det hender jeg får til noen selfie innimellom der jeg føler jeg er grei nok lissom. 😉 Har aldri tatt en slik fargetest, men passer nok best varme og litt sterke farger. Hvis ikke blir jeg fort gunsten og grå i trynet. Sort er helt ok.

    12. Takk, kjære deg. Nei, ikke lett med bilder…Men må ta det som det kommer har jeg lært. Deilig med litt farger og noen ganger litt nedtonet. Grått og koksgrå er også farger jeg liker på denne årstida. Men da er det greit med litt farger i ansiktet synes jeg. Svart bruker jeg sjelden, den kler jeg bare ikke. Men det er mange nyanser av svart. Så handler om å finne den rette. Står jeg mellom valget ved å kjøpe en svart kåpe eller en rosa. Tar jeg den rosa 🙂 Marit:

    13. Fint bilde! Ja, du kledde den genseren, nydelig farge!!:-)
      Vet ikke helt hva fage jeg kler. Har hørt jeg kler grønt, og kanskje rødt? Men liker selv å bruke litt blått og svart også. Og hvitt og gult, hahaha! De fleste farger er fine 🙂

    14. Fint bilde, og ja du kler det blå! Jeg er visst en blanding fikk jeg beskjed om, så det var visst ikke lett. Men jeg bruker det jeg liker og ferdig med det. Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg