Vi i Fredrikstad har ikke Nordlys

Hei og fine kvelden…

Sitter her med alle paraplyene mine jeg. Det regner så mye nå og jeg har aldri paraply med når jeg går. Men plutselig vet dere, så øser det ned…Denne uka har jeg kjøpt 2 nye paraplyer. Og jeg har en haug fra før…:-) Kjekt å ha. En i bilen, en i veska, 3 stykk i gangen. Men nå har jeg lært. Skal ta med hjemmefra neste tur…

Regner i kveld også…

“I dag er en perfekt dag for å løpe barbeint gjennom gresset.” 

Ække det asså. …Det er ikke kaldt, men det er november og grønt og fint.

Alltid så fint med elv og lys…Så vi vi får kalle mine bilder. Elvelys og ikke nordlys. Små gleder vet dere. Blir store når man deler……

#glomma 

10 kommentarer
    1. Du får ta turen nordover, Her i dalen er vel ikke den aller beste plassen for Nordlys.. men det kliner til av og til.. og har jo sett det flere ganger i høst 🙂 Apropo paraply,, så er det svært sjelden jeg bruker det 😀

    2. Ja…vi ser aldri nordlyset vi…men så har vi mange andre fine lys da…..hihihi…Flotte bilder og håper du husker paraply i dag da….Jeg bruker sjeldent det jeg…får så vondt i armen av å holde paraplyen..og med hunder og kamera..ja så går ikke det….hihih Ha en god ny dag!

    3. Ja, masse annet å se på her. Vi har elv og sjø og hav…og masse flotte solnedganger. Paraply bruker jeg i byen. Men plutselig øsregner det da du er ute og handler. Og jeg psrkerer alltid langt unna byen. Trim vettu…og da må jeg kjøpe paraply igjen og igjen……men på tur er det regntøy som gjelder. Helt klart. Går aldri tur med paraplyen 🙂 Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg