Eneste Domkirken i Norge med fyrlykt – tror jeg

God morgen og kaffe her nå. …:-)

Håper det blir en dag med finr vær, liker at været er fint på helgen. Blir bedre da…Morsommere å være ute synes jeg.

Men jeg er UTE støtt.,..En på jobben kalte meg en MASKIN. Samme når han var ute og kjørte så så han meg som var ute og gikk.

Helt greit, jeg er en maskin når det gjelder å gå…..For det er deilig for kropp og sjel 🙂

Mandag kveld ved midnatt hadde jeg vært i Oslo, den som gikk hjem fra jernbanen var meg. Stod et par taxier der, men jeg tenkte jeg kan da gå. En time etterpå var jeg hjemme. Kaldt var det, for var ikke helt kledd for den gåturen. Etter masse mat og vin i Oslo. Men jeg er sta…og har vilje av stål.

Tirsdag var det nydelig vær og jeg gikk tur i Fredrikstad. Dette er Domkirken i Fredrikstad og har fyrlykt.,Kjekt å navigere etter for   

Skipstrafikken det…!

Da vil jeg bare si til dere, ha en strålende lørdag asså…:-)   

 

#domkirkenifredrikstad #fyrlykt 

14 kommentarer

Siste innlegg