Var det siste badet for i år

God morgen,  sitter her i senga med kaffen jeg vet dere…

I går var det storm, i dag har det roa seg litt. Men blåser fortsatt. Sovna som en stein ved 2300 tiden jeg. Litt rundt der. Våkna kl. 0600. Litt tidlig, men men….Koser meg her med kaffe da. 

På tirsdag var jeg i Fredrikstadmarka og bada. Kanskje siste badet for i år…..rart å tenke på. Men nå er det høst og jeg får finne på andre ting. Jeg begynner alltid dagen med en runde på nettet. Særlig på Finn. Der jeg titter på hytter. Utrolig mange fine. Og ikke altfor dyrt heller. Hvaler er dyrt, men der ønsker jeg meg ikke hytte. Dere skjønner hvor jeg vil. Jeg ønsker meg en egen hytte som jeg kan reise til. Bade og slappe av og nyte livet. …Den behøver ikke være stor. Kan ha utedo. Men må ligge ved et lite vann eller tjern. Det er min drøm…..Mye av min våkne tid drømmer jeg om denne hytta. …Rart å tenke på hva drømmer vi mennesker har.  Men tror det er viktig med litt drømmer og håp. Det gir oss glede i livet. Noe å se frem til. Noe å spare til…Det er viktig for meg i hvertfall. Koser meg her i huset også jeg da! Det er ikke det. Men det er en lengsel etter noe. ….der ute…

#drømmer #håp #hytte #utedo

 

18 kommentarer
    1. Ja nå må du finne på noe annet…ellers må du begynne med isbading…Ja du og hyttedrømmen…Godt å ha noe å drømme om…Ha en god lørdag!

    2. ja noen drømmer og andre har :=) vi har jo hytte på fjellet uten strøm og innlagt vann ,et stort vatn rett nedenfor og i kort avstand fra huset vårt,jeg kan fint sykle halve veien og gå resten,men vi er ikke flinke til å bruke vår,heldigvis har vi en sønn som liker å bruke den da :=) du bade du ja,men nå skriver vi snart oktober og her ligger snøen godt ned i fjella så bade ,nei det frister ikke .Ha en fin dag da

    3. Tusen takk, isbading må bli det neste, men ikke i år tror jeg…hyttedrømmen lever og typen skjønner drømmen min og så får vi se da….har trua jeg nå. Toini:

    4. Morgenkaffen her også <3
      fine bilder! Skal si du har lang badesesong 😮 Hehe, var det ikke kaldt nå?

    5. Hytta deres er luksus. Denne er fin. Husker at du har lagt ut bilder…den hadde alt som er i min drøm. Bra sønnen koser seg der. Da blir den brukt….bade nå begynner å gå på stumpene for meg å….kose deg masse med dagen. fruensvilje.blogg .no:

    6. Spørs med den badinga fremover nå ja..men skal aldri si aldri ..kanskje blir det en dukkert til før vinteren setter inn :)) Tenker du en dag kan ta morgenbad fra brygga på hytta di jeg <3<3

    7. Ja, får se hvordan det går med bading utover. Kan jo komme et par fine dager…Det hadde vært noe det. Morgenbad på hytta til sommeren 🙂 nå snakker vi ja….kan like. annebe:

    8. Tusen takk, prøver så godt jeg kan å få sommeren lang. Hjelpe foreldre bør vi gjøre ja. Mmmmmm, den hytta ja….må bli min snart….Mimremor:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg