Litt om meg ……VANN

Hei dere,

Dere som leser litt sånn hva jeg skriver….vil nikke nå.

Tenkte jeg skulle skrive ned noen punkter om meg. I dag blir det VANN …

Jeg elsker vann, sjø og hav. Alt fra små tjern, til hav og elv. Elementet vann. Jeg vokste opp ved sjøen på en gård. Helt nede ved vannkanten. Hos bestefaren min. Her hadde jeg en topp barndom. Det var bad og fiske og båtturer. Isfiske, pilking på isen. Spark og skøyter. Alt dreide seg om vann og sjø. På bursdagen min ba jeg alltid alle jentene i klassen. 1. Juni og alltid var det bad som stod på programmet. Jeg kunne ikke bodd bedre. Det har fulgt meg hele livet. Etterhvert så ble jeg gift. Og vi arvet en hytte her på Kråkerøy. Helt nede ved vannet. Den er solgt… 🙁 Her jeg bor er det Glomma som styrer livet mitt nå. Jeg bor på en øy da. Så det er vann overalt. Både Glomma og havet….

Jobben min er helt avhengig av vann og sjø og båt.

Jeg må se vann og sjø hver dag. Jeg må bade stort sett 6 mnd i året…jeg bare elsker det. Jeg finner roen ved vann. 

Skal jeg noen gang gifte meg igjen må typen ha hytte ved sjø eller hus ved sjø..Alt annet blir ikke godtatt, hehe…Eller begge deler….

Jeg kan ikke leve uten VANN…det er det ingen som kan da…

 

22 kommentarer

Siste innlegg