Bra sted og utrolig god mat

I forrige innlegg fortalt jeg at sønn min og jeg skulle spise på en av Norges beste fiskerestauranter. Den ligger her på Kråkerøy. Utrolig god mat og service. Jeg bare elsker å være der og nyte med alle sanser. For rettene er også en nytelse for øynene. Opplevelsen er god og stemningen er utsøkt. I går søndag var det nesten ikke ledig bord. Lurt å bestille på forhånd….Det hadde vi gjort da. Er da ingen amatør, hehe…

Vi bestilte en treretters, dagens. Glemte å ta bilde av forretten, men var fiskesuppe. Dette kom på kr. 1400 med drikke. Vi tok brus da det var på søndag. Neste gang håper jeg vi kan ta en vinpakke til, så da får vi velge en annen dag. Kanskje lørdagskvelden 🙂

Hovedretten var pannestekt lange og det var pannacotta til dessert…Det var så godt at jeg kunne slikke tallerkenen…mmmmmmm….sier jeg bare. Se selv på bildene!

Liker du å kose deg på litt dyrere restauranter? Jeg elsker å gå ut og spise. Alt fra pizza til finere mat. Men mest glad i fisk da.

#slippen #fiskerestaurant #Kråkerøy

16 kommentarer
    1. Dette så jo kjempegodt ut, og fin atmosfære i lokalet 🙂 Blir mest kaffe på formiddagen nå for tiden..men kose seg med litt god mat som koster litt ekstra er hyggelig..i vinter spiste vi lutefisk på Skutebrygga i Drammen..det frister til gjentagelse :)) Klem <3

    2. Tusen takk, det er den beste fisken jeg har spist i hele mitt liv, deilig å,kose seg med god mat. Bruker heller penger på det enn en vase til stua. Margrethe:

    3. Deilig å kose seg litt ute. Smakte nydelig og restauranten er koselig. Ikke stiv i det hele tatt. Husker den lutefisken, det så utrolig godt ut. Elsker lutefisk før jul ja. Klemmer :)annebe:

    4. Det så kjempegodt ut 😀 Jeg liker å spise ute en gang i blant, men det trenger ikke å være så dyrt for min del, så lenge maten er god og servicen er bra 🙂

    5. Ser helt nydelig ut! nammm….Det er veldig sjeldent…ja jeg kan ikke huske sist vi spiste sånn fin mat…De få gangene vi spiser ute..blir det på kro eller kjøpesenter….Men så er jo jeg så kresen..så hadde vært skeptisk til så mye…Man burde jo gjøre det…er jo så koselig…

    6. Jeg å spiser mye på kjøpesenter og pizza og sånn. Men en gang i blant er vi på Slippen, det er bare så nydelig der. Rett og slett magisk….alle sansene dine er i fokus og folk sitter bare og smiler overalt….de er trollbundet. Toini:

    7. Bryggerhuset har jeg aldri vært på 🙂 Har ikke bodd i Halden på mange år, så henger litt etter 🙂 Men har prøvd det nye stedet, Kokkekollektivet, og de er veldig gode til en god pris 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg