Jeg gjør det enkelt i dag…

Hallo i lukan 🙂 I dag er det kaldt og surt. Ikke himla mye energi i dag her asså. Vaska og støvsuga litt og skifta sengetøy. Gått en tur, blir sikkert en til i regn og blåsten. 

Måtte lage meg enkel middag i dag. Rett og slett denne tomatsuppen her og rundstykker til. Bruker den mye, for den er supergod. Trenger ikke putte så mye oppi…smak så det holder….

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre etterpå. Stikker vel en tur ut. Må på butikken. Og mamma da som sitter i huset sitt. Har lissom ikke lyst til noe av dette i dag….Bare lyst til å sitte her i sofaen her sammen med EN.

Sånn skikkelig kosebamse….:-) tenne litt lys og bare ha det kjekt…..Meeeeen er jo bare meg her og ingen flere…så lite man får gjort med den saken i dag i hvertfall. 

#kosebamse #sommerfuglvinge #lengsel

#tomatsuppe #middag

20 kommentarer
    1. Kos deg 🙂
      Her blir det fiskegrateng i dag 🙂
      Min datter elsker vanlig tomatsuppe, som jeg pleier å lage til henne frokost, lunsj eller kvelds. Da koker jeg masse makaroni i egen kjele. Det er mer som makaroni med suppe, enn suppe med makaroni hehe
      Ha en fin lørdagskveld <3

    2. Guffent vær her også i dag, samtidig har det vært “Ringeriksmaraton” og stengte veier, så snart blir det en liten tur ut – og resten av kvelden blir nok i sofaen med litt lørdagskos og kanskje noe på tittekassa =)) Håper du får en herlig kveld =)

    3. Ikke sant, trenger ikke voldsomme greier …men må,ha noe varmt synes jeg. God ide det, men blir tidlig kveld…jobb i morgen. Da vi skal ha et stort arrangement på jobben i morgen. Så blir full dag og mer enn det…fruensvilje.blogg .no:

    4. Skikkelig kjipt vær, får kose seg med tv og eller bok. Bare litt uvant å henge inne så mye…kos deg med kvelden. Jernbanefrua..:

    5. Deilig med sånne lettvinte løsninger….da rekker man så mye annet i stede…som å kose seg….Men det høres ut som du egentlig har lyst å kose med EN…og ikke alene…hihihi…Begynner å lure om det er noe på gang i livet ditt om dagen? koselig det i såfall…Ha en god kveld!

    6. Hehe…deilig med enkle løsninger på mat i hvertfall……Noen ganger er det mellom linjene man skal lese….og kanskje var det ikke helt feil…..:-) sommeren er en tid for mye vet du. Toini:

    7. Det er lov å gjøre det enkelt 😀 Og når man er alene, uten den ene, så er det enkle ofte det beste 🙂
      Jeg har enkelte sånne dager selv, hvor det å synke ned i sofaen er det eneste som gjelder. Men jeg må jo. Helsa har befalt. Mens andre dager, får jeg gjort noe fornuftig, og føler meg enormt stolt 🙂
      Du må nyte de rolige dagene når du har anledning. Og av og til ta en aldri så liten time-out også 🙂
      God klem <3

    8. Tusen takk, ja man skal lissom styre så mye….men trenger ikke det hele tida…bare kose seg også…men været var kjipt i går asså.Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg