Polering av huden etter sommeren :-)

Jeg kjøpte meg skrubb og body butter. Deilig å stelle litt med huden etter mye bad og sol. Jeg pleier å skrubbe hele året jeg asså, men ikke vært så flink nå i sommer. Kjøpte skrubb med jordbærduft. Ikke den hardeste skrubben jeg har vært borti, men duften var nydelig. Dusjen ble full av sorte prikker etterpå. Så kjøper nok ikke denne noe mer. Liker å prøve litt forskjellig. 

Kroppskremen var nydelig, huden ble veldig myk og ikke sånn fet. Vanlig lotion er grei, men huden trengte litt fukt nå etter sånn 1000 bad i sommer, hehe…

Pleier du huden din, eller bare bilen?

18 kommentarer
    1. Deilig og gi kroppen litt ekstra pleie nå etter mye sol og bading. Huden blir tørr så godt og smøre seg godt med lotion. Og skrubbe huden lett for og få bort død hud bevarer jo fargen også. Ønsker deg en fin helg og kos deg. Klem fra Marianne😊

    2. Jeg er ikke så flink med å pleie huden, men må bli flinkere med dette 🙂
      Bilen får vel egentlig ikke særlig pleie den heller, før det er helt nødvendig. Da sender jeg den fra meg til de utlendingene som vasker biler der vi bor. Hver gang jeg henter bilen så er den så skinnende ren at jeg faktisk ikke kjenner den igjen. Sist jeg hadde vask på den ( før Danmarksturen) løp datteren vår på 9 år rett forbi bilen da vi skulle hente den. Hun så ikke at det var vår bil hehehe
      God natt og sov godt <3

    3. Tusen takk….
      Fin dag til deg. Hud må vi pleie og bil må vi pleie…Ja jeg og har levert bilmpå slike steder. Den blir som ny helt klart. Flinke folk. Prøver meg på skrubb, men ikke alltid man rekker det før jobb. Men krem bruker jeg hver dag….litt mye sol og sjø i sommer. Deilig det sltså. Men huden må ha fuktighet nå.poesimylife:

    4. Kjøpte meg en skrubbekrem her om dagen jeg også..har det ikke så ofte , men deilig å stelle litt med seg selv noen ganger 🙂 Mannen pleier bilen..jeg steller ikke mye med huden..stort sett bare en dagkrem sånn til vanlig 🙂 Fredagsklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg