min blogg er en hørselblogg med noe attåt :)

Hei og god formiddag!

Solliv er en hørselblogg. Det er det den er ment som, men de som hører dårlig må også ha mat. Derfor litt av det noen ganger. De som hører dårlig vil gjerne ut på tur. Derfor turbilder noen ganger. De som hører dårlig vil også bade, derfor badebilder i ny og ne. Man har rett og slett et liv 🙂

Men det jeg liker aller best med blogg er å lese bloggene til  de menneskene jeg følger med på.

Så jeg er sikkert litt annerledes enn folk flest, jeg liker å lese andre sine historier og skriver ikke side opp og side ned med mine ting….

I det virkelige liv er jeg overlykkelig de dagene apparatene virker optimalt og jeg får med meg samtaler. Da slipper jeg å stå utenfor i en boble…:) Det å høre er sosialt, det gir livet mening 🙂

Ta vare på sansene dine og lev livet, nyt dagene og menneskene rundt deg.

 

#nedsatthørsel #hørselblogg #høredårlig

 

20 kommentarer
    1. kjekt å lese om litt av hvert ,koselig å følge dere andre her inne også,skjønner godt att dine dager er aller best når høreapparatet fungerer som det skal,for det er noe med å kunne fange opp det andre sier ,ha en fin dag der du er

    2. Ja, koselig å lese og forskjellige ting her inne på blogg. Noen dager får jeg ikke noe særlig med lyd. Ørene hovner opp noen ganger på natten på grunn av eksem og da er det vanskelig å proppene satt inn. Da blir det lite lyd å hente.ha en super dag……:)..fruensvilje.blogg .no:

    3. Jeg synes det er fint å høre om ditt liv og dine ting jeg. Livet er ikke bare ørene dine eller hørselen din, selv om det blir lett sånn for den som “faller ut”, at det får mye fokus.. Koser meg med å høre om det du gjør og tenker på jeg .-)

    4. Så nydelig bildet! og så klart kan du skrive om andre ting også…Det er det fine med blogg…man bestemmer helt selv hva man vil legge ut..ihvertfall på vårt nivå….hihih Følger med på både hørsel temaer og livet ditt generelt…Det er jo livet……litt av hvert….

    5. Tusen takk. Det var fint. Synes det er morsomt å skrive litt om mamma og turer og kaker og ja litt av hvert. Det er livet vårt. Kan jo ikke bare sitte og skrive om at jeg klør i øra heller. Det blir kjedeøig hehe…tuuuusen takk for at du følger med meg og jeg elsker bildene dine og livet ditt…ønsker deg en god dag….Toini:

    6. Ja di som hører dårlig er vel stort sett som andre folk ..hehe.. :)) Jeg liker både å lese andre innlegg og å lage innlegg selv..men helst ikke for mye tekst..
      Ja dagene blir nok best når du føler at du “henger med ” å får med deg det andre sier :)) Nyyyyydelig bilde <3

    7. Hehe,,,,helt vanlige folk kan du si. Jeg også liker mer bilder enn tekst. Ikke altfor lange blogger med masse tekst, da dette jeg ut litt. Bildet er tatt midt ute på Middelhavet fra et cruiseskip jeg ferierte på for noen år siden. Solnedgangen der var ganske så magisk. Ingen fjell eller topper bare horisonten….ha en super ettermiddag. Jeg er i vaskebøtta, må utnytte denne grå dagen til å gjøre noe inne…..annebe:

    8. Tusen takk, ja virkelig gøy å følge med litt her og der…myyye bedre enn å se tv…..men ser tv om dagen nå da, fotball vettu….klemmer er tilbake til deg 🙂 take care…..Etdiktomdagen:

    9. Det å høre hva folk sier er viktig, for å føle at man er en del av samtalen og fellesskapet. Jeg er ikke hørselshemmet, men har litt nedsatt hørsel på ene øret i tillegg til tinnitus. Sistnevnte gjør at jeg ofte sier hæ når mange prater samtidig…
      Jeg prøver å ikke gjøre mine innlegg for lange, men den det er ikke alltid jeg lykkes 😉 Lese andres innlegg er både interessant og artig.

    10. Ja, ikke lett når mange deltar i en samtale. Det greier ikke jeg…det blir bare støy. Moro å lese og titte innom hos folk ja…laaange innlegg detter jeg ut av…..da må det være noe som fenger…….veldig. Ha en super kveld. Vera Lynn:

    11. Fine tanker 😀 Og veldig flott av det å dele med oss. Jeg ante jo ikke at du hadde så svekket hørsel når vi trefftes 🙂 Setter utrolig stor pris på din åpenhet 🙂 Tusen takk 😀

    12. Den er dessverre ganske så svekket på begge ørene, ikke så greit. Arvelig. Pappa hadde det og søstrene hams og faren hans igjen og søskenbarn på fars siden. Hatt det hele livet, blir verre og verre….Men men livet må leves alikevel 🙂 ha en super dag….dedicat:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg