17. mai og verdens vakreste blomster

Ønsker alle der ute en fortsatt fin feiring.. Hipp hipp.

Skal straks ta inn flagget jeg nå. Dagen i dag begynte dårlig. Våknet med dundrende hodepine og kvalm. Ikke omgangssyke, men sikkert etterdønninger fra i går. Var på jobb og deltok i et møte i 3 timer. Ni mennesker i et lite rom. Pluss at vi også hadde et møte på skype den siste halvdelen. Det er rett og slett for mye for meg med mitt handikap.

Dagen måttte derfor roes her hjemme. Jeg var bedt til min nest yngste bror, på 17. mai lunsj…men ikke mulighet…

Sånn da gikk jeg i skogen i stedet nå i kveld….Men håper DU har kosa dere masse….

#17mai

20 kommentarer
    1. Hei Solveig og gratulerer med dagen i dag 🙂
      Så synd da, med hodepine…………….. men dette kan man ikke styre…….. og da må man bare ta det med ro.
      Nydelig blomster til dagen i dag, hos deg 😀
      Ønsker deg en god kveld og håper du er i bedring!
      klem

    2. Tusen takk, kjedelig var det…men når man må gå rundt med en bøtte i nærheten….så har man det best hjemme.
      Gratulerer med dagen og fin fin kveld…..Etdiktomdagen:

    3. Ja, viktig å lytte til kroppen. De signalene må man ta…kvelden ble fin den. Grillet litt og gikk og plukket Liljekonvall…fruensvilje.blogg .no:

    4. Leit formen din var slik..men helt nydelige Liljekonvall så det var jo positivt å finne dem tenker jeg :)) Hurra for Norge og god bedring til deg <3

    5. Tusen takk, formen har vært skikkelig dårlig i dag….og det på selveste dagen av alle dager….gikk meg i skogen og der fant jeg de vakreste blomstene jeg vet om…lLiljekonvall. Så da ble kvelden fin….Ha en fin fin kveld. Nå er det loppekassa her. annebe:

    6. Ja se den nydelig buketten! Elsker liljekonvallen…men den får stå ute i naturen for min del…Lukter alt for mye av den..og både jeg og Bjørn nyser av den..Men det var en flott bukett du har plukket deg! Så synd du fikk en slik dag..men da er det best å være alene….Håper du ble bedre utover dagen….Ha en god ny dag!

    7. Tusen takk, ble bedre jeg. Sånn 1500 – 1600 tiden, men men…blomstene var vakre og turen var fin. Lukter meget sterkt ja, får vel gi dem til mamma etter hvert. Hun har jo ikke luktesansToini:

    8. kjedelig når det blir sånn. slet på 17. mai jeg også, men det var pga solen og varmen. lå rett ut på sofaen hos venninna mi. men fint du kom deg ut på kvelden. og nydelig bilde. 🙂 om du elsker blomster så vil du nok like bloggen min. lagt ut masse bilder av diverse blomster og gjør det nå og da 🙂 syns blomster er så vakkert. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg