2 spiseting jeg vil anbefale

I går handlet jeg litt etter jobben. Jeg slutta 1200 og tenkte det var lite folk i butikken ,Rema. Men det var det ikke. Fullt hus overalt. Nei, slik har det blitt. Folk er vel sykmeldte slik som meg, eller pensjonister, eller trygdet eller jobber skift. Mange muligheter.

Jeg tok med meg denne denne yoghurten. Den var himmelsk. Minnet om da yoghert var litt syrlig. Slik den var før. Nå smaker veldig mye yoghurt veldig søtt synes jeg. Dette var smak tilbake i barndommen….mmmmmmm.

 

Og så var det lakrisen da. Kjempegod. Litt tyggemotstand og slik perfekt lakrissmak. Det er den beste lakris jeg har smakt. Og jeg elsker lakris….Denne fant jeg i hylla på Europris. 

Nå er det snart ut og kjøre og handle for min mor….ha en super duper lørdag….

12 kommentarer

Siste innlegg