Dialogmøte 3 ble et helvete på jord….

I dag var dagen der, enda verre enn i min villeste fantasi…

Sitat fra bittelitt fra møtet:

Jeg skulle forklare min hverdag med å bruke apparat. Jeg sliter fremdeles med å bruke dette apparatet over lang tid. Så sier neket fra NAV. Å har du høreapparatet inne i øret? Ja, sier jeg – hvor skulle jeg ellers hatt det. Trodde det var et headsett jeg sier neket fra NAV… og jeg satt ikke med lue på meg. Og jeg har hele tiden vært åpen om min diagnose både til NAV og arbeidsgiver.

Min tanke er hvor liten er radiusen til neket fra NAV…Har ikke ord….det handler om min hverdag dette….

Det ble som det ble og jeg bjeffet enda høyere enn jeg noen gang har gjort…Fy fader asså….

Til slutt ble det helt stille i flere minutter….før neket fra NAV sa….da er vi vel FERDIGE med møtet….

20 kommentarer
    1. Det der hørtes ikke så bra ut nei. 🙁 De er veldig lite engasjerte, og skiver sykt mye rart i referatene etter møtene. Og det verste av alt: De avslutter jo pokker med dialogen før du får sjanse til å si at det er feil, at det ikke er slik det ble avtalt. Merkelige greier. Håper kvelden blir fin.

    2. Uff..så trasig….Ikke noe god start på møtet…og mente hun det var bedre om du hadde det som headsett eller…herlighet..Det er så mye uvitenhet..de er bare betalt for å prøve å få folk ut i arbeid..uansett…plager eller ei…Du får riste det av deg, og prøve å ha en god kveld! nydelig bildet!

    3. Ho var jo helt blåst…..jeg skulle jo fortelle om det var vanskelig å ta på høreapparat når ørene er hovne og fulle av eksem….jeg forventer at folk på Nav har sett et høreapparat før….blir spennende å lese dette referatet….Toini:

    4. Ja, meget merkelig møte. De skal presse folk tilbake i arbeid og går over lik…..Ja jeg skal kose meg her i sofaen med tv i kveld…Marit:

    5. Forventer at folk på Nav har sette et høreapparat….det burde vi forlange…..liten innsikt. Hadde ho på forrige møtet, da var ho grei….men jeg skal ikke ha noe med Nav å gjøre…min søknad om uførepensjon går til klp…for jeg skal ikke søke 100 %fruensvilje.blogg .no:

    6. For en merkelig oppførsel. Dette burde du rapportere høyere opp i systemet. Ingen er tjent med en sånn saksbehandler. Føler med deg. Trøsteklem fra meg.

    7. Tusen takk. Det var helt grusomt – ho fyra løs i 45 minutter….greit det, men ta dem som skulker….ikke et menneske som har betalt skatt i 36 år og sitter med stort handikap.natheless:

    8. Utrolig sak,,,,,,kan du ikke bare prøve å høre litt lissom. Ingen innsikt i en hverdag til et menneske som er hørselhemmet 🙁 får ikke noen god reklame fra meg etter dette…..spisogspar:

    9. Håper du får deg en ny saksbehandler for slik skal et normalt menneske ikke behandle folk. Arrogant og full av f….den du var hos. 😡men får håpe det ordner seg og så ønsker jeg du får en god natt søvn…er kanskje ikke så lett nå etter denne dagen. Men en klem fra meg skal du få🤗

    10. Jeg føler med deg! Håper du får en bra nattesøvn inatt. Og gi deg ikke. Nav tror de har nøkkelen til alt men det har de ikke. Du vet best om deg sjøl! Lykke til videre!

    11. Tusen takk, jeg forventer ikke støtte fra Nav, men jeg forventer litt innsikt i hvordan diverse hjelpemidler virker pg ser ut…dem får google som alle andre…..Mimremor:

    12. Tusen tusen takk, virkelig en tung sak…jeg hører faktisk ikke hva folk sier…..det er det som er problemet. Gjette 7 ord høre 3….. de må skjønne at dette er ikke holdbart for meg…og hva med å settte seg litt inn i saken….helt blåst.Hobbystua:

    13. Ja, møtet var 45 minutter….og jeg var meget sint i nedten hele møtet….makan til nek skal du lete lamgt etter….Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg