Jeg feirer meg selv……

Var en tur i byen i går og tittet litt på folk. Bare være hjemme hele dagen kan være litt kjedelig….

Jeg stakk innom en bokhandel og så denne boka var på tilbud. Det er den siste boka i serien som handler om Lou Clark. Jeg synes Jojo Moyes skriver så fint og fengende. Jeg vil lese den nå og ikke stå i månedsvis på vent på biblioteket. Så da ble den med meg hjem. Det er jo morsdag i dag også. Tenkte det kunne bli gave til meg selv. Gutta her i huset har aldri kommet med verken blomster eller gaver…synes de kunne husket på mamman sin, men de er ikke der….Jeg er jo veldig snill med dem….

Så dere barn dere ute, ta dere tid til å huske på deres mammaer…..❤️❤️❤️

Jeg får lese videre ( er på side 80) i denne fine gaven fra meg selv….:-) 

Ønsker dere en flotters dag videre. 

20 kommentarer
    1. Kos deg med boka..tror ikke jeg har lest denne serien…må kanskje det jeg også…men må man lese første først? Det er DEN dagen i dag..noen blir lei seg, andre blir veldig glad…og det er det jeg syns er litt fælt….Hvorfor skal det vises på akkurat EN dag….Nei..prøv å tenke at de viser det andre ganger…i form av tlf og besøk..Trist at det skal være sånn…syns jeg…Ha en god dag! Det er en helt vanlig dag….Stor klem fra meg!

    2. Gratulerer med morsdagen! Det er dessverre ikke alle som tenker at denne dagen betyr noe. Og som Toini skriver så er dette bare en dag av mange, men forstår følelsen din. Selv har jeg vært heldig i år for ungene allierte seg med mannen min slik han han kjøpte for dem. Da slipper de å sende noe. 😉 Ønsker deg en god søndag! 🙂 Klem

    3. Gratulerer med morsdagen! <3 Gutter er ikke helt som jenter når det gjelder slike ting. Selv om min sønn pleier å være flink, når han er i nærheten. Nå er han i Karibien og tenker nok ikke så mye på mamma. Drømmemannen tenker heller ikke på sin mamma på en slik dag ...

    4. Hei og god morgen…tusen takk, ja som sier så er det vel butikkene som lager denne dagen sår for noen….så gutta tenker nok ikke det jeg tenker….sånn er det bare….Du bør lese dem i rekkefølge. 1. Et helt halvt år. 2. Etter deg. 3. Fremdeles meg….de er utrolig fine…de første er billige å få kjøpt nå….ønsker deg en super dag….Toini:

    5. Tusen takk, så hyggelige ord og tanker….det er nok som dere skriver….butikkene sine feil….som tjener masse penger på oss….en helt vanlig søndag…..takk og en fin dag til deg. HeidiElise:

    6. Tusen takk, nei de tenker imme i slike baner. Mitt hode er ikke som dems…..sånn er det bare…..jeg drar i hvertfall ut til min mamma med toser i dag 🙂 Marit:

    7. Klart du fortjener en gave.. så en gave til seg selv var lurt :)) Jeg har også lyst til å lese de bøkene..men får så vondt i nakken av vanlige bøker..så må helst å lydbok :)) Fint å bli husket på selv om jeg ikke syns gaven er det viktigste..men en hilsen eller noe.. Gutta kommer nok innom her en tur i dag.. Klem og fin dag videre til deg <3

    8. Heisan. Ja du gjorde helt riktig og kjøpte noe til deg selv som du nå har glede av. Den generasjonen som vi har nå har blitt mere sløve på slike dager og tenker faktisk mere på seg selv en og være litt oppegående og tenke litt på sine nærmeste også,,vi vokste opp med litt andre tradisjoner og det ble laget både morsdag og farsdags kort på skolen husker jeg. Men den tid ble over pga ikke alle som hadde verken mor eller far og skilsmisser ble mere vanlige. Selv har jeg bakt både boller og kake i dag og heklet noen duker til min mamma. Kos deg med boken og ha en riktig fin dag du også:-) Klem fra Marianne som heller ikke er bortskjemt.-)

    9. Tusen takk, jaggu kom det meldinger påmin mobil også….sikkert lest bloggen, hehe….fin historie disse bøkene synes jeg….du får høre dem på lydbøker ….film også tror jeg…av den første boken i hvertfall.annebe:

    10. Tusen takk til flotte deg. Ja, en annen tid. En annen generasjon. Jeg har oppvokst med denne dagen og farsdag. Det har vi alltid feiret. Og vi hadde gaver og kaker. Jeg har vært hos min mamma i dag med roser…vi koste oss. Hun er dement, men hadde lest på karlderen sin at det var morsdag. Hun ble glad for besøk..nå brsøker jeg mamma flere ganger i uka. Rekker ikke hver dag…Men hun satt pris på det. Fin kveld til deg…flott at du ordnet med din mamma. Hobbystua:

    11. Det er jo ikke alle som feirer så veldig nå lenger, den dagen blir det mindre og mindre av tror jeg. Men vi har feiret mamma i dag. Koselig <3 Fint med en bok å kose seg med da 🙂

    12. Tusen takk, jeg var i byen i går og det var lang kø utenfor blomsterbutikken og Rituals….kanskje folk bare feirer seg selv…jeg har alltid feiret min mamma og min pappa disse dagene….frodith:

    13. Håper du har hatt en fin morsdag i dag selv om 😉 <3 Er litt sånn med gutter, hehe. Ser det på brødrene mine også, de husker som regel ikke slikt bortsett fra når han ene fikk kone og barn selv da ;P Jeg ordner alltid noe til både mamma og pappa på disse dagen 🙂 Synes det er koselig jeg. Betyr jo ikke at jeg kjøper dyre gaver og ferier som en bursdag fordi om jeg ferier den 🙂

    14. Ikke sant, gutter er gutter….ikke som en datter. Synes disse dagene er fine jeg til å gjøre stas på foreldre. Man trenger å feire og hygge seg sammen…da har man enda et påskudd til å samles. Gavene trenger ikke være dyre. En kopp eller blomst eller en konfekt….Tusen takk til deg 🙂 Søtmonsen ):

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg