Det er flere som tar litt grep…..

Hei og hopp.

Det er flere bloggvenner her inn som tar litt grep om dagen, det går på gulerøtter og litt lengre turer enn før…

Det er slik på denne årstida at tv og sofa og godteskåla lokker litt mye. Jeg kom over disse på Rema her om dagen…var gode og jeg ble faktisk mett av 1 brødskive og to slike barkebrød til kvelds. For man må tenke litt hva som metter og ikke bare fylle opp magesekken med alt rask. Jeg prøver å være litt bevist om dagen. Du merker det lissom litt rundt magen….når kostholdet ikke har vært litt i fokus….

Jeg tenker jeg tar litt grep før det går for langt uti det blå….

Ha en super duper kveld…..

14 kommentarer
    1. Lurt å være litt bevist på kosten, ikke sulte seg men spise riktig mat til hverdags 🙂 Sånne “knekkebrød”som det der er veldig gode også.. God natt og fin morgendag til deg <3

    2. skjønner så utrolig godt hva du mener når det kommer til at man kjenner det i magen og resten av kroppen hvis man har vært flink å spise sunt et par dager også skeier man ut.. for min del så får jeg utrolig dårlig samvittighet
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar :)?

    3. Ja, man bør tenke seg om litt. Søtsaker hører til helgen. Ikke mye da heller, mem litt….frukt er jo godt. Appelsinene er virkelig gode nå. Joachim Hovland Vik:

    4. Tusen takk, var gode disse knekkebrød og mettet bra. Har aldri kjøpt de før jeg. Fant de på halv pris på grunn av dato….ingen som har kjøpt disse til jul….hehe…..Ha en fin dag…..annebe:

    5. Ja jeg skeiet skikkelig ut i jula,,,,, og tiden etter jul………….. men nå begynner det å rette seg. Og det egentlig fordi skapa tømmes av godteri og kaker og slikt. Så det er bra. For har jeg det liggende så ligger det liksom og roper på meg 🙂 Litt må man jo kose seg, men…….. det kom noen ekstra kilo rundt magen her i gården ja………
      De MÅ vekk de 🙂

    6. Ja de så gode ut! Bruker mye knekkebrød om dagen jeg også..OG gulerøtter…hihih…Ble litt for mye “kose seg på kvelden” her i gården..og når ting begynner å bli tungt…fordi man drar på for mange kilo, ja da må man ta grep…Men jeg koser meg også litt…skal leve…så nå i helgen er det kose seg med potetgull! Men minst mulig “klissegodis” Kos deg med sund og god mat du også! ha en god dag!

    7. uff ja, her må det litt endring til om dagen før jeg det baller på seg for mye….går masse jeg, men hjelper ikke hvis det er for mye drittmat og snop……kos deg i helgen.Toini:

    8. Ja, her må de bort. Når ting begynner å stramme og jeg sliter med å bøye meg og bh strammer….da tas det grep før påske :-)Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg