Hørselblogg del 3 / 2018 – tema: hører jeg noe i kveld…

Hei venner.

Hørselbloggen er litt busy i kveld. Jeg har vært på årsmøte i Fagforbundet. 

Alltid når jeg skal på noe, så har jeg en litt murrende følelse inni i meg. Hvordan er lyden, er det mikrofoner eller teleslynge..

Det burde ikke vært slik, men jeg har så mange dårlige minner hvor lyden er svak og dårlig. Dette var det ikke i dag da.  Høy ruvende lyd som var helt optimal 🙂 det gjør noe med min selvfølelse. Jeg blir glad. Jeg har faktisk hørt budskapet… det er så viktig for oss hørselhemmede at slike enkle ting fungerer. 

Avsluttet med show og her var det lyd så det holdt..

Nyt kvelden. Titter innom bloggene deres i morgen.

#hørselhemmet

#lyd

#mikrofon

8 kommentarer
    1. Så bra det var god lyd..og jeg forstår redselen..eller tankene…Ikke noe gøy at det må være sånn..men sånn er det nok ofte for deg, og andre hørselshemmede…ha en god ny dag! og nyt helgen!

    2. Tusen takk, burde ikke vært slik. Men dessverre så skorter det på lyd i store rom. Folk tenker jeg har så høy stemme den bærer langt. Men slik er det ikke. Mye av lyden blir borte underveis. Men fagforbundet ville nok bli hørt. De har mye å si og hertet er vel ikke akkurat hos den nye regjeringa, hehe….Så her kom det frem. Mange eldre mennesker på årsmøter også. Jeg så mange med høreapparat. Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg