En veldig vakker kvinne og litt annet :-)

Hei og hei, lørdagskveld i heimen. Strikker og leser litt. TV på lørdag er lissom dårlig. Ingen program å se på synes jeg. Vært hos mamma og lånt med nyeste ukeblad…masse fint og en veldig vakker kvinne viser forskjellige antrekk. Så løp og kjøp bladet. Det er nok i butikken på mandag….

Strikker litt på ponchoen min da, ikke verdens mest spennende strikketøy. Men fint å ha i henda når man ser TV….når det er noe å se på da….

Har også bestilt meg morgenlevering. Da kommer det proteinbrød og kanelsnurrer på døra i morgen. Gleder meg, hehe…må jo glede seg selv og sette pris på de små og hyggelige tingene her i livet…

Nyt kvelden, kos dere…skal ta meg et glass cider jeg nå 🙂 

18 kommentarer
    1. Har du fått tak i Ukeblad allerede 🙂 Jeg fikk bare kjøpt med det gamle når jeg besøkte mamma, synd. Hadde lyst å vise henne Annebe 🙂 Koselig med stirkketøy 🙂

    2. Ja, mamma får det i postkassa på torsdager eller noe tror jeg…lånte det jeg 🙂 ja koselig å ha noe å holde på med..frodith:

    3. Det høres ut som en avslappende lørdagskveld 🙂 Jeg har slappet av med strikking jeg også 🙂 Levende lys på stuebordet, strikketøy og katt i fanget 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld, og en kjempefin og god helg videre 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Ja det er ei flott dame i det bladet – heldige oss som har henne som bloggvenninne =) Kos deg med strikketøyet & bladet, og ha en riktig flott kveld videre =) Stor lørdagsklemz fra nord <3

    5. det var det blade jeg hadde lyst på ja,og jeg som ikke skal på butikken i veka,men fin er hun ja :=) jeg elsker hver gang vi møtes på tv2 ,sitter og koser meg med det nå :=) med strikketøy mellom hendene ja det må vi ha,

    6. Flott dame, ja koselig det programmet. Men har ikke sett på det på lenge. Strikketøy er greit å ha i fanget 🙂 ha en fin kveld. fruensvilje.blogg .no:

    7. Ja, deilig med stillhet og ro. Jeg makter ikke masse styr på grunn av hørseltapet….koser meg mye her hjemme og slapper av. Ha en fin fin kveld. Toril sin hverdag med musikken:

    8. Ja se der…der er annebe…må kjøpe det bladet jeg også…hihih..og du må kose deg med ferskt brød..og kanelsnurrer….ha en god ny dag!

    9. Ååååh så hyggelig at du laget innlegg hvor jeg var med.. og koselig du hygget deg med blad og strikking <3 Så oppskrifta på sitronkaka også... lyst til å prøve å lage den :))

    10. Ja, flott inne i bladet, det regner jeg med at du vil lage et innlegg på selv….sitronkaka er veldig god. Lett å lage. Bare husk at smøret må være litt mykt…ikke rett fra kjøleskapet.annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg